کد خبر : 2002027 | 25 بهمن 1402 ساعت 08:31 | 37.1K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی تیم طارمی دیگر کشش ندارد!

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم امارات، می‌گوید همکارش سرجیو کونسیسائو، سرمریی پورتو، دیگر خسته و فرسوده شده است.

سرمربی تیم طارمی دیگر کشش ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه پورتو با نتیجه 2-3 مقابل آروکا در لیگ پرتغال شکست خورد. بنتو در مورد این عملکرد اظهارنظر کرد: اینها مراحلی طبیعی هستند که تیم‌ها به آن می رسند. من لیگ پرتغال را این فصل خوب دنبال نکرده‌ام تا با جزئیات صحبت کنم، اما معتقدم که در پایان یک دوره خاص از کار خوب این نتایج ضعیف طبیعی است. فکر می‌کنم این فصل هفتم سرجیو با پورتو است. پورتو به مرور از بازیکنانی که کونسیسائو ساخته بود، درآمدزایی کرد و آنها را فروخت. بدیهی است که این باعث برخی نقاط ضعف می‌شود.

آنها در دو بازی اخیر 5 امتیاز از دست داده‌اند و با کمال احترام در حد قهرمانی نیستند. صادقانه بگویم، با دیدن اختلاف 7 امتیازی با اسپورتینگ، فکر می‌کنم جبران این سخت باشد و باید این تیم را قهرمان بدانیم.

از او پرسیده شد که آیا سرجیو کونسیسائو اشباع شده است؟

"من تمام مراحل، قراردادهای طولانی و قراردادهای کوتاه را پشت سر گذاشته‌ام. در طول زمان فرسودگی شغلی اجتناب‌ناپذیر است. این حرفه‌ای است که هیچ‌کس را سالم نگه نمی‌دارد، فقط نگاهی به سر و ظاهرمان بیندازید که چطور شروع کردیم و حالا چطور به نظر می‌رسیم [می‌خندد]. سرجیو هم یک انسان است. 

در این مدت شایستگی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است، اما همین تلاش زیاد نیز باعث فرسودگی و خستگی می‌شود، این امر اجتناب‌ناپذیر است."

دیدگاه‌ها