کد خبر : 2002006 | 25 بهمن 1402 ساعت 06:09 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

ملی‌پوش جوان مهره قابل اعتماد مورایس (عکس)

آریا یوسفی یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

ملی‌پوش جوان مهره قابل اعتماد مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی، ستاره جوان سپاهان که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حاضر شده بود اما فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد در تمرینات سپاهان حضور پیدا کرده و آماده نبرد حساس با الهلال عربستان می‌شود، این بازیکن در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل التحاد به میدان رفت و در ترکیب ثابت طلایی پوشان قرار گرفته بود.

یوسفی در تمامی مسابقات سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به کار گرفته شد و در سه مسابقه به عنوان بازیکن ثابت و دو مسابقه را هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و یک پاس گل هم در مقابل آلمالیق به نام خود ثبت کرد، او در این مسابقه در دقیقه 70 جانشین میلاد زکی‌پور شد و در پیروزی 9 بر 0 سپاهان روی یکی از گل‌ها تاثیر‌گذار بود.

آریا در سپاهان رقیب ملی‌پوش دارد و حضور در ترکیب سپاهان هم مانند تیم ملی برای او سخت خواهد بود اما مورالس معمولا از او در پست وینگر یا هافبک کناری استفاده می‌کند تا همزمان از توانایی‌های او و رامین رضاییان استفاده کند و باید دید در مقابل الهلال هم از او استفاده خواهد کرد یا با بازیکنان باتجربه‌تری مقابل تیم قدرتمند عربستان حضور پیدا می‌کند.

1990647
1990648

یوسفی جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بود و با حفظ روندی که در نیم فصل نخست لیگ برتر داشت می‌تواند به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در سال‌های آینده تبدیل شود و همین موضوع می‌تواند انگیزه او را برای درخشش با پیراهن سپاهان در فصل جاری بیشتر کند.

تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان پنجشنبه هفته جاری در یک دیدار حساس بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها