کد خبر : 2001819 | 24 بهمن 1402 ساعت 11:36 | 20.3K بازدید | 12 دیدگاه

راز عجیب بارسا: خصومت دکو با ژاوی شخصی است!

به نظر می‌رسد که درگیری دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با ژاوی به روزهای بازی این دو نفر کنار هم برمی‌گردد.

راز عجیب بارسا: خصومت دکو با ژاوی شخصی است!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتخاب دکو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا زمزمه‌هایی درباره اختلاف جدی بین او و ژاوی و نارضایتی سرمربی این تیم از این تصمیم به گوش می‌رسید. 

بعضی از منابع نزدیک به این تیم از درگیری آنها در تور پیش فصل در آمریکا خبر داده بودند و در طول این مدت هم اخبار متفاوتی از مخالفت دکو با تصمیمات این مربی خصوصا در زمینه جذب بازیکن از سوی رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده بود. 

حالا خاوی میگل صحبت‌های جالبی را درباره ریشه این درگیری مطرح کرده است: «پپ گواردیولا در سال 2008 از دکو، رونالدینیو و ساموئل اتوئو خواست که بارسا را ترک کنند. کاپیتان‌های تیم که ژاوی هم بین آنها بود از پپ خواستند که اتوئو را حفظ کند. 

1990353

زمانی که پپ نظر آنها درباره دو بازیکن دیگر را پرسید، آنها سکوت کردند و همین اتفاق کلید خصومت دکو با ژاوی و گواردیولا بود. وقتی دکو سال گذشته به بارسلونا آمد، ژاوی نگران بود که مدیریت این رابطه برای هر دو نفر دشوار باشد. خصوصا که متئو المانی و یوردی کرویف که رابطه بسیار خوبی با او داشتند هم جدا شدند. 

آنها در ابتدا خیلی خوب با هم کنار آمدند اما زمانی که ژاوی از دکو خواست که یک بازیکن از بین زوبیمندی یا کیمیش را به خدمت بگیرد، با پاسخ منفی مواجه شد. همین موضوع بود که اختلاف بین آنها را بار دیگر جدی کرد.»

دیدگاه‌ها