کد خبر : 2001749 | 23 بهمن 1402 ساعت 23:40 | 31K بازدید | 44 دیدگاه

بازی جدید امباپه با رئال: پیشنهادتان کم است!

بر اساس گزارش جدید اتلتیک، ابهاماتی درباره پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود دارد.

بازی جدید امباپه با رئال: پیشنهادتان کم است!

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز سال ۲۰۲۴ و فرا رسیدن ماه ژانویه، اخبار انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هم بالا گرفت. قرارداد او و پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و او اکنون می‌تواند برای انتخاب تیم بعدی‌اش با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

طبق انتظار رئال مادرید پیشنهاد خودش را برای جذب ستاره فرانسوی ارسال کرد. آنها حتی انتظار دارند امباپه تا زمان مشخص‌شده به پیشنهاد پاسخ دهد و این موضوع را به او و اطرافیانش هم اعلام کرده‌اند.

حالا مشکلات جدیدی وجود دارد. پیشنهاد جدید رئال کمتر از آخرین پیشنهادی است که آنها در سال ۲۰۲۲ به امباپه داده‌اند. امباپه ابتدا نشانه‌های مثبتی به باشگاه مادریدی داد اما سیگنال‌هایی که از اطرافیان امباپه منتشر شده، حاکی از این است که آنها به کمتر بودن پیشنهاد رئال نسبت به چیزی که ممکن است پاری سن ژرمن یا باشگاه دیگری پیشنهاد دهد کمتر است.

پیش‌تر اعلام شده بود که این برای امباپه چیز عجیبی نیست و او در هر حال پیشنهاد را قبول خواهد کرد، اما ممکن است اطرافیان او در عوض شدن نظرش تاثیرگذار باشند.

1990269

فلورنتینو پرز احساس می‌کند که تمام تلاش خود را برای جذب امباپه انجام داده است و همچنان امیدوار است که او پیشنهاد جدید را خواهد پذیرفت. همان‌طور که گفته شد رئال مادرید برای پاسخ به پیشنهاد ضرب‌الاجل مشخص کرده بود اما این موضوع هم به مذاق اطرافیان امباپه خوش نیامد. آنها معتقد هستند به زمان بیشتری برای فکر بر روی حرکت بعدی نیاز دارند.

با این حال رئال مادرید انتظار دارد که امباپه بزودی به پیشنهاد جدید پاسخ دهد تا حرکات بعدی را برنامه‌ریزی کند.

دیدگاه‌ها