کد خبر : 2001623 | 23 بهمن 1402 ساعت 14:02 | 23K بازدید | 28 دیدگاه

تاریخ‌سازی ستاره بارسا: هیچکس مثل او نیست

لامین یامال، ستاره بارسلونا، در بازی شب گذشته رکوردهای جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.

تاریخ‌سازی ستاره بارسا: هیچکس مثل او نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا روبروی گرانادا به میدان رفت و به تساوی پر گل 3-3 برابر این تیم رضایت داد. 

یامال بدون شک ستاره اول بارسا در این بازی بود که توانست جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خودش کند. او دو گل در این دیدار به ثمر رساند که گل دومش در دقایق پایانی توانست بارسا را از شکستی تلخ نجات دهد. 

این بازیکن که پیش از این هم توانسته بود به واسطه سن کمش رکوردهای بسیاری را در تاریخ لالیگا جابه‌جا کند، بار دیگر افتخاری جدید را به دست آورد. او حالا به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شده که در تاریخ این مسابقات موفق به زدن دو گل در یک بازی شده است. 

1990034

یامال همچنین با دو گل مهم و حساسی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که تنها با 16 سال و 213 روز در بیشتر از 10 گل به ثمر رسیده تیمش در یک فصل مشارکت داشته و شخصا آنها را وارد دروازه حریف کرده یا پاس گل را ارسال کرده است. 

هواداران بارسلونا امیدوار هستند که درخشش او در هفته‌های پیش رو و تا پایان فصل شرایط را برای این تیم بهبود ببخشد و به آینده درخشان و روشن او هم امید زیادی دارند.

دیدگاه‌ها