کد خبر : 2001474 | 22 بهمن 1402 ساعت 21:42 | 33.7K بازدید | 46 دیدگاه

با بازگشت ملی‌‌پوشان؛

خون تاره در رگ‌های خاص‌ترین تیم ایران

با بازگشت ملی‌پوشان سپاهان حالا مورایس برنامه‌های تاکتیکی خود را با قدرت بیشتری برای مصاف با الهلال پیش خواهد برد.

خون تاره در رگ‌های خاص‌ترین تیم ایران

به گزارش "ورزش‌ سه"، قابل پیش‌بینی بود که با صعود تیم ملی به مراحل بالاتر جام ملت‌های آسیا ملی‌پوشان سپاهان خیلی دیر به تمرینات این تیم اضافه شوند و مصاف برابر شمس آذر در جام حذفی به تعویق بیفتد.

حالا اما سرانجام انتظار مورایس و دستیارانش برای در اختیار داشتن نیمی از تیم فوتبال سپاهان به پایان رسیده و 5 ملی پوش این تیم در تمرین روز یکشنبه حاضر شدند تا تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی در آستانه مصاف با الهلال رونق بگیرد و از طرفی فرصتی چند روزه در اختیار مورایس و دستیارانش باشد تا ملی‌پوشان که نیمی تیم اصلی هستند را با برنامه‌های بدنی و فنی‌ای که طی روزها و هفته‌های اخیر در دو اردوی اصفهان و قطر با نفرات دیگر کار شده، هماهنگ کنند.

سپاهان اگرچه در سه هفته پایانی نمایش خوبی نداشت، اما نتایج این تیم بیشتر تحت تاثیر حواشی‌ای بود که از ابتدای فصل پیرامون اردوی طلایی‌پوشان وجود داشت و درنهایت این حواشی توانست ضربه خود را به پیکره جدی‌ترین مدعی فوتبال ایران بزند.

با این حال در پایان نیم فصل مدیران باشگاه سپاهان در اولین اقدام موفق به راضی کردن مورایس برای ادامه همکاری شدند و سپس موافقت با جدایی عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان گامی برای خلاص شدن از مشکلات و محدودیت‌های مربوط به سقف بودجه بود. در ادامه هم علی اصغر اعرابی و عیسی عباس به عنوان دو خرید جدید معرفی شدند تا در کنار امید نورافکن سه مهره جدید طلایی پوشان اصفهانی برای تقویت ترکیب تیم در نیمه دوم فصل باشند.

1989829

سپاهان پس از اینکه اردویی دو هفته ای را در اصفهان برگزار کرد، همزمان با دیدارهای جام ملت‌های آسیا عازم قطر شد و توانست در این اردوی 8 روزه 3 بازی تدارکاتی برای آماده‌سازی بیشتر انجام بدهد؛ سه دیداری که مورایس فرصت پیدا کرد تا برخی از نفرات شاخص آکادمی باشگاه را به شکل ویژه محک بزند و شناخت بیشتری از ترکیب تیمش برای مصاف‌های حساس پیش‌رو با تلفیق کردن آنها با 5 ملی‌پوش اثرگذار تیم به دست بیاورد.

1989830

این را هم باید اضافه کرد که اگرچه به استثنای رامین رضائیان سایر بازیکنان ملی‌پوش سپاهان یا فرصت به دست نیاوردند یا شانس کمی برای بازی در جام ملت‌ها داشتند، اما در نیم فصل اول تمامی آنها نشان داده‎‌اند که چقدر می‌توانند تعیین کننده باشند و شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی سبب می‌شود از فشاری که طی یک ماه اخیر روی آنها بوده خلاص شوند و انگیزه زیادی هم برای اینکار دارند. از پیام نیازمند و آریا یوسفی گرفته که فرصت بازی نداشتند تا شهریار و اسدی که شانس کمی داشتند و البته رضائیان که در فضای ملی آن بازیکنی که در سپاهان دیدیم نبود.

1989831

حالا با فاصله گرفتن از فضای ملی، بار دیگر فوتبال ایران معطوف به رقابت‌های باشگاهی می‌شود و سرآمد این مسابقات مصاف سپاهان مقابل الهلال خواهد بود که روز پنج‌شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

1989832
1989833
1989834
1989835

دیدگاه‌ها