کد خبر : 2001368 | 22 بهمن 1402 ساعت 13:54 | 37.5K بازدید | 49 دیدگاه

جزئیات جدید از ورود الهلال به اصفهان

اعضای تیم فوتبال الهلال دو روز پیش از تقابل با سپاهان وارد ایران خواهند شد.

جزئیات جدید از ورود الهلال به اصفهان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال که مدتی قبل برای بازی با نساجی به تهران سفر کرده بود، این هفته برای تقابل با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان خواهد رفت تا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف طلایی پوشان برود.

امیر سلطانی که در سفر گذشته الهلال به ایران نیز مسئولیت هماهنگی حضور این تیم در تهران را بر عهده داشت، این‌بار هم به عنوان مدیر اجرایی الهلال در ایران مسائل مربوط به سفر آنها به اصفهان را پیگیری خواهد کرد.

سلطانی درباره برنامه سفر الهلال به ایران به خبرنگار ما گفت: تیم الهلال روز سه شنبه می‌رسد و محل اقامت این تیم هم هتل مجلل چهار باغ خواهد بود. فردای آن روز یک تمرین دارند و خودشان را برای بازی روز پنجشنبه آماده می‌کنند و پنجشنبه هم بلافاصله بعد از بازی به سمت فرودگاه می‌روند که به ریاض بروند.

معاون اسبق باشگاه استقلال در ادامه با تاکید بر اینکه تمام هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: با همکاری باشگاه سپاهان که نهایت همکاری را دارند، انشالله هیچ ناهماهنگی صورت نمی‌گیرد. مدیریت هتل هم بی نهایت با ما همکاری دارند و در بحث ترددهای مسافری، ترددهای بازیکنان و خلوتی هتل برنامه‌ریزی دقیقی داشته‌اند تا الهلال به راحتی به ایران بیاد و برگردد.

لازم به ذکر است تیم فوتبال الهلال از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن، در استادیوم نقش جهان میهمان سپاهان خواهد بود‌.

دیدگاه‌ها