کد خبر : 2001290 | 22 بهمن 1402 ساعت 08:40 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب و تصمیمات او را درک نمی‌کنیم

توخل زیر شلاق انتقاد ماتئوس و هامان

لوتار ماتئوس و دتمار هامان، کارشناسان شبکه اسکای، پس از شکست ۳-۰ بایرن مونیخ مقابل بایر لورکوزن، از تصمیمات توماس توخل انتقاد کردند.

توخل زیر شلاق انتقاد ماتئوس و هامان

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس پس از بازی از ترکیب دفاع سه نفره بایرن که از دایوت اوپامکانو، اریک دایر و کیم مین جائه که تازه از جام ملت‌های آسیا برگشته، تشکیل شده بود، تعجب کرد. آن هم در حالی‌که ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی این تیم کاملا آماده بود و بر روی نیمکت قرار داشت.
ماتئوس در این مورد گفت: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌توانم بفهمم توخل چه فکری می‌کرد که این تصمیم را گرفت.»

ماتئوس همچنین ترکیب بایرن در بقیه پست‌ها را هم درک نمی‌کرد. زیرا یوشوا کیمیش بر روی نیمکت قرار داشت و ساشا بویی، خرید زمستانی باواریایی‌ها، برای اولین بار در ترکیب اصلی بایرن دیده می‌شد.

او در این مورد گفت: «من باشم بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند را بازی می‌دهم. دلیخت، کیمیش، مولر، گریرو که بوندسلیگا را می‌شناسد و یا ماتیس تل که سرعت را به تیم می‌آورد. پنج بازیکن خوب روی نیمکت وجود دارند.»

با این حال کیمیش و مولر از دقیقه ۶۰ به بازی رفتند و نتوانستند تغییری در بازی ایجاد کنند. تیم مونیخی قبل از این ۲-۰ عقب افتاده بود و تعویض‌های توخل بی‌ثمر بودند. در ادامه ماتیس تل، گریرو و اریک ماکسیم چوپوموتینگ هم به بازی رفتند.

1989542

دتمار هامان نیز که همیشه از توخل انتقاد کرده هم به ترکیب امشب اعتراض کرد. او از نیمکت‌نشین بودن کیمیش تعجب کرده بود و در این مورد گفت:«من کیمیش را در ترکیب می‌گذاشتم. او گزینه مطمئنی است.»

دیدگاه‌ها