کد خبر : 2001289 | 22 بهمن 1402 ساعت 00:16 | 12.9K بازدید | 15 دیدگاه

توخل: گل‌هایی که خوردیم مایه آبروریزی بودند!

توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از شکست 3-0 مقابل بایرلورکوزن از عملکرد مدافعانشان بسیار ناراضی بود.

توخل: گل‌هایی که خوردیم مایه آبروریزی بودند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن موفق شد در حساس‌ترین رقابت این هفته بوندسلیگا در خانه بایرن مونیخ را 3-0 شکست داد و توانست اختلاف امتیاز خود را با این تیم به 5 افزایش دهد. توخل که پیش از این بازی امیدواری‌های زیادی برای پیروزی و رسیدن به صدر جدول داشت، با خشم و ناامیدی از عملکرد تیمش در نشست خبری بعد از بازی حضور پیدا کرد.

بازی امشب و گل‌های خورده؟
"اولین گلی که دریافت کردیم را اصلا درک نمی‌کنم، ما پنج مدافع داشتیم و شما حق ندارید با پنج مدافع چنین گلی بخورید. بعد از این اشتباه در نیمه دوم، یک گل را روی یک حرکت یک و دو دریافت کردیم که بسیار سطح پایین بود و در شان تیم ما نبود. نمی‌توانم به خط دفاعم اعتباری بدهم."

1989534

خط حمله هم خوب نبود؟
" همین طور است و هیچ توجیهی نداریم. ما تمام هفته فرصت داشتیم تا آماده شویم. می‌خواستیم از جلو دفاع کنیم، و این کاری بود که سعی داشتیم انجام دهیم. در تصمیم گیری در لحظات سخت فوق‌العاده بد عمل کردیم، به خصوص بعد از گل اول. ما اعتماد به نفسمان را از دست دادیم."

شانس قهرمانی بایرن بعد از شکست امروز؟
"ما به هر بازی بعد از این مثل یک فینال نگاه می‌کنیم و تسلیم نخواهیم بود، ما پرچم سفید را بالا نمی‌بریم. برای ما فاصله امتیازی تغییر کرده است، اما رویکرد و نگاه به لیگ تغییر نمی‌کند. ما باید به راه خود ادامه دهیم، باید در همه زمینه‌ها بهتر شویم و باشرایط کنار بیاییم. استانداردهایی که در صحبت با توماس مولر هم با هم به آنها رسیده‌ایم و می‌خواهیم مطابق آن پیش برویم."

بازی ضعیف ساشا بویی در سمت چپ؟
"مسئولیت هماهنگ کردن او با تیم ماست. ما به ساشا با سرعتش در مقابل جاناتان تا و جرمی فریمپونگ نیاز داشتیم. اما نه فقط او بلکه همه روی گل اول خواب بودند."

دیدگاه‌ها