کد خبر : 2001063 | 21 بهمن 1402 ساعت 10:50 | 31.7K بازدید | 8 دیدگاه

پدیده جدید رئال: ژنرال جوان در قلب خط دفاع

خاکوبو رامون ناوروس، ستاره جوان رئال مادرید، امروز فرصت حضور در فهرست و شاید ترکیب رئال مادرید را پیدا کرده است.

پدیده جدید رئال: ژنرال جوان در قلب خط دفاع

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا باید در دیداری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز روبروی خیرونا به میدان برود.

مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم خصوصا در خط دفاعی در طول این فصل باعث شده است که کارلو آنچلوتی چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان تیم جوانان نداشته باشد و حالا ناوروس این فرصت را پیدا کرده که در فهرست رئال برای این بازی قرار بگیرد. 

او در سال 2013 به آکادمی رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است تمامی رده‌ها را یک به یک بالا برود و به یکی از بازیکنان کلیدی تیم آلوارو آربلوا تبدیل شود. همین درخشش باعث شد که او حالا شانس نشستن روی نیمکت تیم اول را به دست آورد. 

1981519

این قانونی کلی است که هر وقت مربی رئال نیاز به پر کردن فهرست داشته باشد، از بازیکنان کاستیا استفاده کند و حالا نوبت به این ستاره 19 ساله رسیده است تا نشان دهد که شایستگی حضور در ترکیب تیم اول را دارد و آنچلوتی با تماشای عملکردش به این باور رسیده که او استعدادی ناب است که همچنان باید رشد کند. 

ناوروس مدافع میانی بلند قامت با 190 سانتیمتر است که ویژگی‌های بسیار درخشانی دارد. او یکی از بازیکنان قدرتمند در نبردهای هوایی است و در تکل زدن هم خیلی قوی و دقیق عمل می‌کند. او همچنین در قطع بازی حریف تبحر خاصی دارد. دنبال کردن و کورس گذاشتن با مهاجمان سرعتی هم مشکلی برایش ایجاد نمی‌کند. 

با دعوت از این بازیکن، او به سیزدهمین بازیکن تیم جوانان تبدیل شده که در طول این فصل از سوی آنچلوتی در فهرست رئال مادرید برای دیدارهای این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها