کد خبر : 2001040 | 21 بهمن 1402 ساعت 09:22 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

پرونده باز حنانوف در پنجره زمستانی پرسپوليس

وحدت حنانوف همچنان تیم‌هایی در لیگ برتر ایران را خواهان خود می‌بیند و باید دید در فرصت باقی‌مانده تصمیم پرسپوليس چه خواهد بود.

پرونده باز حنانوف در پنجره زمستانی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، وحدت حنانوف مدت زیادی در پرسپوليس نیمکت نشین بود، اما در جام ملت‌ها به بازیکنی فیکس و البته تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی تاجیکستان تبدیل شد. بلندپروازی آنها البته خیلی زود به پایان رسید تا حنانوف نیز با استراحتی کوتاه بار دیگر آماده حضور در اردوی پرسپوليس شود.

هرچند حضور حنانوف در ترکیب تیم ملی کشورش شاید باعث شده باشد پرسپوليس نسبت به مواضع قبلی خود برای واگذاری این بازیکن جوان کوتاه آمده باشد، اما همچنان این پرونده باز است و آنها به واسطه پیشنهاداتی که در اختیار دارند، در انتظار مشخص شدن شرایط خود هستند.

پرسپوليس در برابر تمامی پیشنهاداتی که برای انتقال بازیکنان مدنظرش از دیگر تیم‌ها ارائه می‌داد، معمولا یکی از گزینه‌های معاوضه را وحدت حنانوف می‌دید و هرچند در مقطعی نسبت به این مسئله مقاومت و مخالفت داشت، اما بعید نیست اکنون تصمیم دیگری را اتخاذ کند و به واسطه زمان کمی که تا پایان قرارداد این باشگاه با این مدافع تاجیکستانی باقی مانده، در پنجره زمستانی به دنبال انتقالی ویژه از این راه باشد.

دیدگاه‌ها