کد خبر : 2001030 | 21 بهمن 1402 ساعت 01:38 | 12.2K بازدید | 13 دیدگاه

اینبار در بازی درون خانوادگیِ در نقش جهان؛

سپاهان در بازی‌های تدارکاتی فقط می‌برد (عکس)

دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید.

سپاهان در بازی‌های تدارکاتی فقط می‌برد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، این دیدار تدارکاتی که برای سپاهان پیش از مصاف برابر الهلال بسیار حائز اهمیت است، در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان شاگردان مورایس مانند مسابقات تدارکاتی دیگر که در قطر برگزار کردند، پیروز میدان بودند.

در دقیقه ۱۵ مسابقه در پی حملات تیم سپاهان، ضربه در چارچوب رضا شکاری با درخشش دروازه‌بان سپاهان ب، ثمری برای بزرگسالان سپاهان نداشت. در ادامه دو تیم حملاتی روی دروازه‌های یکدیگر ترتیب دادند و در دقیقه ۳۴ سیاوش یزدانی توانست گل برتری سپاهان را به ثمر برساند. حملات سپاهان در ادامه روی دروازه سپاهان ب ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۳۷ مسابقه، پاس زیبای کاوه رضایی، علی‌اصغر اعرابی را در موقعیت گل قرار داد و او‌ گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

1989028

در دقیقه ۴۳ شوت کاوه رضایی با فاصله اندکی از کناره دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم مسابقه دو تیم در تلاش برای گلزنی بودند و در نهایت در دقیقه ۷۵ رضا شکاری از نقطه پنالتی گل سوم سپاهان را به ثمر رساند. در ادامه سرمربی سپاهان از بازیکنان جوان خود در ترکیب استفاده کرد و ایوالفضل تیغ‌نورد، علی احمدی، علی کمالی، مهدی حسینی، عباس حبیبی، علیرضا جمالی‌خواه را به میدان فرستاد.

این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تیم بزرگسالان سپاهان به پایان رسید.

1989026
1989027

دیدگاه‌ها