کد خبر : 2001019 | 21 بهمن 1402 ساعت 00:16 | 27K بازدید | 30 دیدگاه

دومینک تورنت:

دست از سر کلوپ بردارید، به بارسا نمی‌رود!

دومینک تورنت، دستیار سابق پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، تاکید می‌کند که هانسی فلیک، یورگن کلوپ یا یولیان ناگلزمان هیچ ارتباطی با هم ندارند.

دست از سر کلوپ بردارید، به بارسا نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، دومینک تورنت، عضو سابق کادرفنی پپ گواردیولا در دوران حضورش در باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ، به راک‌وان به شایعات حضور مربیان آلمانی مانند یورگن کلوپ یا هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد. ژاوی هرناندز اعلام کرده که در پایان ماه ژوئن بارسا را ترک می‌کند و در حال حاضر از فلیک به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جانشینی او نامبرده می‌شود.

تورنت در مصاحبه‌ای در برنامه "Tú Diràs" گفت: "من نمی‌دانم فلسفه مربیگری آلمانی چیست، من از آن سر در نمی‌آورم."

به طور کلی، تورنت برای حضور گواردیولا در بوندس‌لیگا به عنوان سرمربی ارزش قائل است. او در این باره توضیح داد: "قبلاً آن‌ها بیشتر به سبک آلمانی بازی می‌کردند. پپ به آنجا رفت و به آن‌ها یاد داد که می‌توانند نوع دیگری هم بازی کنند."

1989000

بولت فولادیورگن کلوپ؟

کلوپ فوتبالی تهاجمی بازی می‌کند. حالا می‌گویند اگر کلوپ به بارسا برود... وقتی کارش در لیورپول به پایان برسد، شاید برای دو یا سه سال دیگر این اتفاق بیفتد. این‌ها عملا چیزهای غیرممکنی هستند. کلوپ به بارسا نمی‌آید، بگذارید او راحت باشد.

بولت فولادهانسی فلیک؟

او کاری که پپ در بایرن انجام داد را به ارث برد و آن را به خوبی انجام داد. فلیک مربی تیم اول نبود، او دستیار بود، اما آن‌ها بایرن را به او دادند و در آنجا خیلی خوب کار کرد. او با بایرن خیلی خوب بازی کرد، او لیگ قهرمانان اروپا را برد، من بایرن فلیک را دوست داشتم. اما اوضاع برای او در تیم ملی آلمان خوب پیش نرفت و تلاش کرد کاری مشابه انجام دهد. او سبک کاملاً قابل تشخیصی دارد.

بولت فولادیولیان ناگلزمان؟

او سبکی ترکیبی دارد. ناگلزمان ترکیبی است. در بایرن او مشکلات زیادی با بازیکنان داشت. هانسی فلیک، یورگن کلوپ یا یولیان ناگلزمان هیچ ارتباطی با هم ندارند.

بولت فولادژابی آلونسو؟

پپ چیزهای زیادی را در آلمان به جا گذاشت. اکنون ژابی آلونسو در بایرلورکوزن سبک پپ را بازی می‌کند. او نیز مانند فلیک، مقداری از آن کارهای پپ را به ارث برده است."

بولت فولادمربی مناسب بارسلونا؟

من همیشه سعی می‌کنم سبکی بسیار نزدیک به آنچه در یوهان کرویف و پپ گواردیولا بوده، پیدا کنم... بارسا با اینچنین مربیانی بسیار حریص است. هیچ‌کس در دنیا لاماسیا را ندارد. به همین دلیل است که من یک مربی را می‌خواهم که او بفهمد که گنج بزرگ باشگاه دقیقاً لاماسیاست.

بولت فولادگزینه‌های آلمانی احتمالی مربیگری در بارسلونا؟

نمی‌دانم چرا فقط در مورد مربیان آلمانی صحبت می‌کنیم اما هرکسی دوست داشته باشد می‌تواند باشگاه را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها