کد خبر : 2000998 | 21 بهمن 1402 ساعت 03:43 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

دلبری شجاعیان از شجاعی با پاس 30 متری! (عکس)

داریوش شجاعیان در بازی با استقلال خوزستان پاس فوق‌العاده‌ای ارسال کرد.

دلبری شجاعیان از شجاعی با پاس 30 متری! (عکس)

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان و هوادار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران به مصاف هم رفتند و بنفش‌پوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر از سد خوزستانی‌ها عبور کردند تا استقلال حذف شده زودهنگام جام حذفی باشد.

داریوش شجاعیان هافبک وسط باتجربه هوادار در این مسابقه پاس فوق‌العاده‌ای برای محسن سفیدچغایی ارسال کرد و این بازیکن موقعیت تک به تک را از دست داد تا پاس زیبا و دید خوب شجاعیان در این مسابقه ثمر بخش نباشد، البته خروج به موقع پورحمیدی هم در گل نشدن این توپ تاثیر گذار بود و بازیکن هوادار را تحت فشار قرار داد.

1988953

شجاعیان در روزهای اوج به ویژه در گسترش‌فولاد تخصص بالایی در ارسال اینگونه پاس‌ها داشت و با ضربات ناگهانی به توپ مدافعان حریف را شوکه می‌کرد و موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کرد و در بازی امروز هم به یاد دوران جوانی چشمه‌ای از دید بالا و قدرت بازیسازی خود را به نمایش گذاشت، شجاعیان از فاصله دور عمق دفاع استقلال را هدف گرفت و پاس او در محوطه جریمه به بازیکن هوادار رسید.

این مسابقه با تک گل امین قاسمی‌نژاد به سود هوادار به پایان رسید تا با حذف تیم لیگ برتری راهی مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی شوند.

دیدگاه‌ها