کد خبر : 2000844 | 20 بهمن 1402 ساعت 01:12 | 20.8K بازدید | 3 دیدگاه

علی‌رغم مخالفت باشگاه: ستاره بارسا به المپیک می‌رود!

فران تورس، ستاره بارسلونا، علی‌رغم بی‌میلی این باشگاه دوست دارد در المپیک 2024 با تیم امید اسپانیا شرکت کند.

علی‌رغم مخالفت باشگاه: ستاره بارسا به المپیک می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان شلوغی در عرصه فوتبال بین‌المللی در انتظار هواداران خواهد بود. چرا که یورو 2024 در آلمان و بازی‌های المپیک در پاریس برگزار خواهد شد. رقابت‌هایی که در هر دوی آنها اسپانیا جزء مدعیان خواهد بود.

بارسلونا از احتمال حضور بازیکنانش در هر دو تورنمنت بین‌المللی، به‌خصوص پس از وضعیت مصدومیت پدری در سال 2021 و گاوی در نوامبر سال گذشته، ابدا خوشحال نخواهد شد. فران تورس 21 ساله می‌تواند یک‌بار دیگر به تیم المپیک دعوت شود، در حالی‌که هم تیمی‌اش لامینه یامال نیز به احتمال زیاد در هر دو تورنمنت به میدان خواهد رفت.

1988736

البته باید دید آیا این بازیکنان دعوت به بازی‌های المپیک را می‌پذیرند یا خیر. یکی از بازیکنان بارسلونا که علاقه‌مند به نمایندگی از اسپانیا در المپیک بوده فران تورس است. این بازیکن 23 ساله که این فصل در فرم خوبی قرار دارد، به فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که دوست دارد در پاریس بازی کند. تورس در صورت حضور باید از سهمیه بزرگسالان استفاده کند، زیرا او قبل از سال 2001 به دنیا آمده است.

به گفته اسپورت کاتالان، باشگاه بارسلونا اصلا از این تصمیم استقبال نمی‌کند اما قصد ندارد این بازیکن یا هر کس دیگری را از حضور در این رقابت‌ها و یا رقابت‌های ملی دیگر منع کند.

دیدگاه‌ها