کد خبر : 2000790 | 19 بهمن 1402 ساعت 22:11 | 19.8K بازدید | 12 دیدگاه

سرگرمی جدید ستاره یونایتد برای فرار از حاشیه (عکس)

مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، در شبکه‌های اجتماعی چالشی جدید برای دنبال‌کنندگان خود تعریف کرد.

سرگرمی جدید ستاره یونایتد برای فرار از حاشیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 26 ساله فصل پر فراز و نشیبی را در یونایتد سپری می‌کند و به نظر می‌رسد تمرکزش را تا حدی روی تیمش از دست داده باشد. این ملی پوش انگلیسی بازی اخیر شیاطین سرخ را به دلیل بیماری پس از بازدید از یک کلوپ شبانه در بلفاست از دست داد. با این وجود، او برای پیروزی 4-3 آنها مقابل وولوز به ترکیب اصلی بازگشت و حتی گل اول را به ثمر رساند. او گویا این روزها در حال درست کردن یک پازل بزرگ است و صبح پنجشنبه آن را در شبکه‌های اجتماعی به هوادارانش نشان داد. او حتی برای دنبال کنندگانش چالشی را تعریف کرد که بتوانند در این سرگرمی با او شریک شوند.

1988649

او با منتشر کردن عکسی از پازلش در شبکه ایکس نوشت: "چند نفر از من در مورد پازلی که روی آن کار می‌کردم پرسیده‌اند، اگر کسی بتواند به درستی حدس بزند این چه پازلی است، دو بلیط برای یکی از بازی‎‌های آینده یونایتد را به آنها جایزه می‌دهم. موفق باشید!"

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، از اینکه این بازیکن باز هم روی چیزی به غیر از فوتبال تمرکز کرده خوشحال نخواهد شد هرچند که احتمالا ترجیح می‌دهد که ستاره پرحاشیه تیمش به جای کلوپ شبانه در حال چیدن یک پازل در خانه‌اش باشد. تیم این سرمربی هلندی در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها چهار برد و یک تساوی کسب کرده است و در رده ششم لیگ برتر قرار دارد.

1988651

دیدگاه‌ها