کد خبر : 2000748 | 19 بهمن 1402 ساعت 18:53 | 51.7K بازدید | 19 دیدگاه

ذوب‌آهن هافبک سپاهان را خرید

با اعلام محمد ربیعی، ارشیا سرشوق به ذوب‌آهن پیوست.

ذوب‌آهن هافبک سپاهان را خرید

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و همچنین سربازی از دست داد، در حال حاضر برنامه‌های خود را برای جذب بازیکن و تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم دنبال می‌کند.

محمد ربیعی امروز در نشست خبری پس از پیروزی برابر آکادمی کیا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام کرد که ارشیا سرشوق، هافبک جوان و بااستعداد سپاهان، به ذوب‌آهن اضافه شده و در نیم فصل دوم در این تیم توپ خواهد زد.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین درباره سایر بازیکنان مدنظر این باشگاه صحبت کرد. او در این‌باره گفت: آقای ارشیا سرشوق به ما اضافه شدند. از باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. در اثر تعاملی که داشتیم، آقای سرشوق به ما اضافه شد.‌ یک بازیکن گرجی هم گرفتیم که بعد از تکمیل تست‌های پزشکی‌اش از طریق باشگاه اعلام خواهد شد.

او همچنین در خصوص مذاکره با شیمبا گفت: درباره لوسیانو پریرا هم من درباره فسخ ایشان مسائلی را متوجه شدم. باشگاه ما با وکیل ایشان تماس گرفت و مدیربرنامه‌شان اعلام کردند که ایشان فسخ کردند. ما هم در کنار ۳-۴ تیم دیگری که به ایشان پیشنهاد دادند، پیشنهاد داشتیم. در آخرین تماسی که باشگاه با مدیربرنامه ایشان داشت، مشخص شد که ایشان هنوز تصمیم قطعی نگرفتند و در حال مذاکره با دو باشگاه هستند که یکی از آنها ما هستیم.

ربیعی تاکید کرد: اگر لوسیانو پریرا مشکلی نداشته باشد و باشگاه با ایشان به توافق برسد، من استقبال می‌کنم، چون فکر می‌کنم جزء بازیکنانی است که می‌توانند به ما کمک کنند. اما الان اولویت ما جذب بازیکن در خط دفاع است و باید بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

دیدگاه‌ها