کد خبر : 2000564 | 18 بهمن 1402 ساعت 22:37 | 228.6K بازدید | 158 دیدگاه

بحث فوتبالی را ول کنید!

طارمی: همه می‌دانید چه اتفاقی برای تیم ملی افتاد

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است دلایلی مانع از قهرمانی آنها در جام ملت‌ها شد.

طارمی: همه می‌دانید چه اتفاقی برای تیم ملی افتاد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل قطر در نیمه نهایی عنوان کرد: الان شرایط طوری است که نباید راجع‌به یک‌سری مسائل صحبت کنیم؛ باید درباره این حرف بزنیم که ما آمده بودیم تا مردم و افرادی که داخل و خارج از کشور هوادار تیم ملی بودند را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام دادیم و غیر از خوشحالی هم چیزی برای گفتن و توجیه این باخت نداریم. خیلی از شرایط وجود داشت که مردم ما در جریان آن هستند و باهوش هستند. شما هم باهوش هستید و می‌دانید چه اتفاقاتی برای تیم ملی افتاد.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: دم غیرت بچه‌ها گرم که در این مدت تلاش خودشان را کردند و ما هم غیر از عذرخواهی حرف دیگری نداریم.

طارمی درباره اینکه قبل از گل اول قطر روی او خطایی اتفاق افتاد یا نه، در اظهار نظری غیرمنتظره گفت: مباحث فوتبالی را ول کنید!

او در واکنش به اینکه دوباره به جام نزدیک بودند ولی به قهرمانی نرسیدند، ابراز کرد: همه چیز را شما (خبرنگاران) و مردم می‌دانید و باهوش هستید. خود ما هم می‌دانیم چه اتفاقی می‌توانست رقم بخورد تا این شرایط به وجود نیاید و به‌خاطر همین است که همه انقدر ناراحت هستند.

طارمی گفت: ما پتانسیل قهرمانی را داشتیم، اما اتفاقات فوتبالی برای ما نچرخید!

طارمی در پایان بازی درباره علت درگیری‌اش پس از دیدار با قطر عنوان کرد: آن اتفاقات حاشیه است. قطری‌ها در فوتبال بردند و به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بی‌احترامی کنند و «ایرانی اسمع» بگویند، درست نیست. این حرف را خودشان بر زبان‌ها انداختند و من هم به احترام ایرانی‌ها باید یک حرکتی انجام می‌دادم. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمت آن شادی و سمت دیگر غم است، اما باید احترام‌ها حفظ شود.

مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد: به مردم ایران بی‌احترامی شد و من هم واکنش نشان دادم. وگرنه به قطری‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم بهترین اتفاق برای آنها بیفتد.

دیدگاه‌ها