کد خبر : 2000468 | 18 بهمن 1402 ساعت 16:05 | 19.6K بازدید | 21 دیدگاه

اتهام عجیب: گولر با تمرینات سخت رئال مصدوم شد!

رسانه‌های ترکیه‌ای اعتقاد دارند که مصدومیت‌های آردا گولر به دلیل سختی تمرینات رئال مادرید است و او اگر در ترکیه بازی می‌کرد دچار این آسیب‌ها نمی‌شد.

اتهام عجیب: گولر با تمرینات سخت رئال مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور آردا گولر 18 ساله در رئال مادرید به بدترین شکل ممکن سپری می‌شود. این ستاره جوان هنوز نتوانسته توانایی‌ها خود را به نمایش بگذارد. نه در مادرید و نه در ترکیه شکی در استعداد او وجود ندارد؛ به خصوص اینکه در کشورش طرفداران بسیار زیادی دارد.

اکرم کنور، روزنامه نگار ترکیه‌ای، به سایت اسپانیایی رلوو درباره هیجان از انتقال گولر به رئال مادرید گفت: "همه در ترکیه فکر می‌کنند که آردا بسیار موفق تر خواهد بود. انتظارات از او بسیار زیاد است. معتقدیم که اگر آنچلوتی به آردا فرصت بدهد، او به خوبی از آن استفاده خواهد کرد."

کارلو آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی همین پیام را تکرار کرد: "گولر در آینده به رئال مادرید کمک زیادی خواهد کرد. اکنون باید صبور باشیم."

بولت فولادمصدومیت گولر

مصدومیت اتفاق تلخی بوده که مانع از حضور آردا در ترکیب رئال مادرید شده است. محمد دومان، روزنامه نگار ترک از سایت اسپور آرنا، مصدومیت گولر را به رلوو این چنین توضیح می‌دهد: "من مطمئنم که این مصدومیت به خاطر تمرینات رئال مادرید بود! تمرین در اروپا بسیار سخت‌تر و بهتر از ترکیه است. خوشبختانه، من فکر می‌کنم آردا اکنون با رئال سازگار شده است. یونس امره کوناک، دیگر بازیکن ترکیه‌ای که برنتفورد از سیواسپور به خدمت گرفته بود نیز پس از چند هفته تمرین با تیم انگلیسی مصدوم شد. مصدومیت او و گولر تصادفی نیست. بین تمرینات در ترکیه و اروپا تفاوت زیادی وجود دارد که روی آن‌ها اثر گذاشته است."

1988069

دیدگاه‌ها