کد خبر : 2000420 | 18 بهمن 1402 ساعت 12:38 | 121.5K بازدید | 36 دیدگاه

پنج گزینه خط خوردند

یکی از این دو نفر: گزینه‌های نهایی جانشینی ژاوی

بارسلونا به دنبال یافتن بهترین مربی بعد از جدایی ژاوی هرناندز است و حالا تنها دو گزینه برای مدیریت باشگاه باقی مانده است.

یکی از این دو نفر: گزینه‌های نهایی جانشینی ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا و دکو در جستجوی بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت مربیگری بارسلونا در فصل آینده هستند. طبق ادعای آاس، رئیس و  مدیر ورزشی روی مربیانی با مشخصات بسیار متفاوت فکر می‌کنند و از این حیث اختلافاتی جدی دارند.

 از یک طرف، لاپورتا طرفدار آوردن یک مربی کهنه کار و با تجربه و شخصیت اثبات شده است تا بتواند شور و شوق را برگردانده و تیم را متحد کند، در حالی که دکو مربی با مشخصات پایین‌تر را ترجیح می‌دهد که می‌داند چگونه با خواسته‌های بارسا سازگار شود. 

1901396

هانسی فلیک آلمانی (لاپورتا) و سرجیو کونسیسائو پرتغالی (دکو) دو گزینه نهایی بارسلونا هستند. فلیک که مورد نظر لاپورتاست، بهترین بایرن تاریخ را ساخت و با این تیم ششگانه را فتح کرد و بارسا را نیز در سال 2020 با شکست 8-2 به شکلی تاریخی تحقیر کرد. برخی از اطلاعات از آلمان قبلاً نشان می‌‍دهد که اولین تماس‌ها با او نیز گرفته شده و او شروع به یادگیری اسپانیایی کرده است. 

کونسیسائو این مزیت را دارد که یک مربی جوان است که با با داشته‌های باشگاه خود سازگار می‌شود و می‌داند چگونه از استعدادهای جوان استفاده کند. همچنین ایجنت او ژرژ مندس است که رابطه بسیار خوبی با رهبران فعلی باشگاه بلوگرانا دارد.. کونسیسائو اخیرا اعلام کرد که تمایل به ترک پورتو در تابستان امسال دارد پس در دسترس خواهد بود.

1961038

لاپورتا روی گزینه آلمانی فشار می‌آورد و او همواره نیز به مربیان آلمانی اعتقاد داشته است. اگر کلوپ این تابستان در دسترس بود، رئیس قطعا برای او اقدام می‌کرد ولی مربی لیورپول قصد دارد بعد از اتمام فصل یک سال استراحت کند.

آنچه واضح به نظر می‌‍رسد این است که برخی از نامزدها شروع به کنار رفتن از لیست نهایی کرده‌اند. مسیر مربیان اسپانیایی (آرتتا، میچل یا ایمانول) از بارسا جدا شده در حالی که نام‌های دیگری مانند رافا مارکز یا تیاگو موتا نیز امروز در نظر گرفته نمی‌شوند.

بنابراین، در حال حاضر، دو نام روی میز هستند که از بقیه متمایز هستند: هانسی فلیک و سرجیو کونسیسائو. اولی گزینه لاپورتا و دومی مورد علاقه دکو است. 

با دانستن اینکه تصمیمات در باشگاه چگونه مدیریت می‌شوند، به نظر می‌رسد که فلیک همه چیز را برای بردن دارد.

دیدگاه‌ها