کد خبر : 2000382 | 18 بهمن 1402 ساعت 09:15 | 57K بازدید | 18 دیدگاه

نصف مهرداد در قطر، نصف در تهران

مهرداد محمدی که در تورنمنت اردن دروازه فینالیست جام ملت‌ها را باز کرده بود، اکنون بجای قطر، در تهران حضور دارد.

نصف مهرداد در قطر، نصف در تهران

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ادامه دارد. اما در این میان شاید بازیکنی که می‌توانست کیلومترها دورتر از تهران و در قطر بدرخشد، مهرداد محمدی است که نتوانست نظر نهایی کادرفنی تیم ملی را به دست بیاورد.

محمدی که در زمان برگزاری تورنمنت اردن از سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی هم دعوت شد، موفق شد دروازه میزبان را باز کند، همان تیمی که اکنون راهی فینال جام ملت‌های آسیا شده و شگفتی ساز این دوره از پیکارها لقب گرفته است.

محمدی که در دیدارهای تدارکاتی اخیر استقلال نیز سه بار موفق به گلزنی شده، نشان داده از سطح آمادگی خوبی برخوردار است و شاید اگر به تیم ملی دعوت می‌شد، می‌توانست عصای دست کادرفنی باشد.

1987965

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که محمدی رقبای جدی و قدرتمندی در تیم ملی دارد و آنها در جام ملتها نیز خوش درخشیده‌اند و همین ترافیک در پست وینگر استقلالی، مانع از حضور او در تیم ملی شد.

هر چند که تمرکز مهرداد روی تمرینات استقلال است ولی به واسطه حضور برادرش و همچنین دو هم تیمی‌اش در اردوی تیم ملی، او توجه خاصی به قطر دارد و با جدیت، مسابقات تیم ملی را زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها