کد خبر : 2000347 | 18 بهمن 1402 ساعت 00:08 | 22.8K بازدید | 5 دیدگاه

نجات اولدترافورد 800 میلیون پوند هزینه دارد!

سر جیم راتکلیف، سهامدار جدید منچستریونایتد، قصد دارد ورزشگاه اولدترافورد را بازسازی کند و ظرفیت آن را به 90 هزار نفر افزایش دهد.

نجات اولدترافورد 800 میلیون پوند هزینه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، این میلیاردر 71 ساله از زمانی که با قراردادی 25 درصد از سهام باشگاهی که در تمام عمرش از آن حمایت کرده است را خرید و صاحب امتیاز تصمیم‌گیری برای آن شد، به عنوان "مردی عجول" توصیف شده است.

در حالی که افزایش ثروت یونایتد اولویت اصلی همه سهامداران آن است، خانه یونایتد نیاز فوری به بازسازی دارد و راتکلیف و تیمش قبلاً با اندی برنهام شهردار منچستر بزرگ در این باره گفتگو کرده‌اند. هدف این است که اولدترافورد به یک ورزشگاه پیشرو و نمادین 90 هزار نفره و یک رقیب جدی برای ومبلی تبدیل شود.

راتکلیف قصد دارد با دولت مرکزی وست‌مینیستر هم برای این مسئله مذاکره کند. با این حال، به گزارش میل اسپورت و به نقل از منابع دولتی، تزریق مستقیم پول نقد مالیات دهندگان به شیاطین سرخ بسیار بعید است. در عوض، کمک‌ها می‌تواند به شکل معافیت‌های مالیاتی و مقررات برنامه‌ریزی آسان‌تر توسط دولت ارائه شود.

1987901

هنوز تصمیمی در مورد اینکه کدام یک بین بازسازی اولدترافورد و خرید یک مکان جدید به عنوان خانه یونایتد راه درستی است، گرفته نشده است. با این حال، یک تئوری قوی وجود دارد مبنی بر اینکه بازسازی استادیوم موجود، که در سال 1910 افتتاح شد، تنها یک اقدام کوتاه مدت است چون وضع اولدترافورد بسیار بدتر از آن است که یک بازسازی ساده آن را تغییر دهد. گسترش سکوها فعلی این ورزشگاه تا ظرفیت 74 هزار نفر می‌تواند حدود 800 میلیون پوند هزینه داشته باشد، در حالی که ساخت کامل یک ورزشگاه جدید بین 1 تا 2 میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها