کد خبر : 2000282 | 17 بهمن 1402 ساعت 20:13 | 42.2K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره اتلتیکومادرید: پول نداشتم، پیشخدمت شدم!

نیکول رگنیر، بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا، اعلام کرد که اولین دستمزد او در اتلتیکومادرید 800 یورو بود و برای تامین مخارج زندگی‌اش مجبور به کار در رستوران شده بود.

ستاره اتلتیکومادرید: پول نداشتم، پیشخدمت شدم!

به گزارش "ورزش سه"، نیکول رگنیر یکی از زنان فوتبالیست کلمبیاست که مسیر پیشرفت به عنوان یک فوتبالیست را به خیلی از هم سن و سالان خود نشان داد.

این بازیکن سابق که اکنون به عنوان مفسر برای ESPN کار می‌کند، از سختی‌های انتقال خود به فوتبال اروپا و بازی کردن در تیم اتلتیکومادرید صحبت کرد.

پس از موفقیت در باشگاه دپورتیوو کالی، او در سال 2014 با اتلتیکومادرید اسپانیا قرارداد امضا کرد. نیکول از طریق ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به عنوان یک فوتبالیست در یک رستوران پیشخدمت بود تا مخارج زندگی‌اش را فراهم کند.

رگنیر گفت: "من برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی کردم. این اتفاق برای کمتر از 10 سال پیش بود، زمانی که به اتلتیکو مادرید رسیدم، اولین حقوق من در آنجا فقط 800 یورو بود! این 800 یورو را برای مسکن، غذا و حمل و نقل خرج کردم. سپس به دستگاه خودپرداز رفتم و فقط 17 یورو برایم باقی مانده بود! قسم می‌خورم که احساس ناراحتی وحشتناکی به من دست داد. هیچ راهی برای درخواست پول از پدر و مادرم وجود نداشت."

1987790

این بازیکن سابق اعلام کرد که سپس برای به دست آوردن یک شغل مجبور شده دروغ بگوید: "با زنی آشنا شدم که صاحب یک رستوران بود و او از من پرسید که آیا با پیشخدمت بودن آشنایی دارم یا نه. به او گفتم در کلمبیا این کار را انجام داده‌ام و در تمام زندگی‌ام آن را تجربه کرده‌ام. مشخص بود که من هرگز در عمرم یک سینی برنداشته و چیزی سرو نکرده بودم. روز بعد به عنوان پیشخدمت به سر کارم رفتم. دو پسر کلمبیایی وارد رستوران شدند و آن‌ها را از لهجه‌شان شناختم. به دوست بولیویایی‌ام گفتم که به جای من برای ثبت سفارش به سمت آن‌ها برود اما این را نپذیرفت. به سمت آن‌ها رفتم و یکی از آن‌ها به من گفت: «مگر تو بازیکن فوتبال اتلتیکومادرید نیستی؟» نمی‌دانستم چه کار کنم و کجا بروم، پس گفتم بله. او به من گفت: «تو اینجا چه کار می‌کنی، آیا شرط را باخته‌ای؟» و من پاسخ دادم که فوتبال زنان هنوز برای تامین مخارج زندگی کافی نیست. حالا 10 سال گذشته و همه چیز تغییر کرده است..."

رگنیر، در 28 سالگی شاهد پیشرفت فوتبال زنان است. اکنون بازیکنان کشورش، مانند لیندا کایسیدو یا مایرا رامیرز، ستاره‌های سرشناسی هستند و می‌توانند با فوتبال از پس مخارج زندگی‌شان به راحتی بربیایند.

دیدگاه‌ها