کد خبر : 2000245 | 17 بهمن 1402 ساعت 16:59 | 109.7K بازدید | 52 دیدگاه

خواهان معاوضه هستید، سریع اقدام کنید

نویدکیا به استقلال و پرسپولیس 24 ساعت مهلت داد!

سرمربى تيم فوتبال مس رفسنجان به مديران اين باشگاه اعلام كرد تنها تا پايان وقت روز چهارشنبه در خصوص معاوضه بازيكنانش با ساير باشگاه‌ها مذاكره خواهد شد.

نویدکیا به استقلال و پرسپولیس 24 ساعت مهلت داد!

به گزارش "ورزش سه"، محرم نويدكيا با توجه به تمايل برخى از باشگاه‌ها به جذب بازيكنان مس رفسنجان اعلام كرده تنها حاضر به معاوضه نفرات تيمش با بازيكنان مورد نظر در ساير باشگاه‌ها است.

در این خصوص بحث‌هایی درباره معاوضه محمد خدابنده‌لو با مسعود ریگی هافبک پرسپولیس یا معاوضه فرشید باقری با زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری از استقلال مطرح شده است. این درخواست‌ها البته واکنشی از سوی مقامات سرخابی‌های پایتخت به همراه نداشته است.

بر همين اساس با توجه به محدوديت زمانى به منظور مشخص شدن وضعيت فهرست تيم در نيم فصل دوم، باشگاه مس تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه پيرامون معاوضه بازيكن با ساير باشگاه‌ها مذاكره خواهد كرد و از روز پنج شنبه مجوز جدايى براى هيچ بازيكنى صادر نخواهد شد.

سرمربى جديد مس رفسنجان به باشگاه اعلام كرده براى قطعى شدن تركيب تيمش و تصميم گيرى در خصوص بازيكنان مورد نياز لازم است تصميم نهايى در اين خصوص گرفته شود تا وضعيت بازيكنان مس رفسنجان در تمامى پست‌ها نهايى شود.

دیدگاه‌ها