کد خبر : 1585837 | 02 بهمن 1397 ساعت 10:13 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر بزرگ استرالیا برای دیدار با امارات

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا برای دیدار این تیم در مرحله بعدی رقابت ها مقابل امارات، قصد دارد تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا از غیبت تام روگیچ در ترکیب تیمش ضربه نخورد.

دردسر بزرگ استرالیا برای دیدار با امارات

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-2 مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی، استرالیا برای دیدار بعدی که روز جمعه برگزار خواهد شد، مهم ترین بازیکنش یعنی روگیچ را به علت دو کارته شدن در اختیار نخواهد داشت.

 

هافبک 26 ساله در دیدارهای تیمش مقابل فلسطین و سوریه نقشی کلیدی در پیروزی تیمش داشت اما مصدومیت نیز او را دچار مشکل کرده بود. ولی غیبت او در دیدار بعدی، دردسر جدیدی برای آرنولد، سرمربی استرالیا خواهد بود، البته که بازیکن با تجربه مثل رابی کروز می‌تواند مشکل را حل کند.

 

 

1375201

 

 

او در این رابطه گفت:" کارت زرد بیهوده بود زیرا تامی قصدی در خطایش نداشت. او فقط برای توپ رفته بود. این اتفاقات رخ می‌دهند. ما گزینه هایی داریم و اگر بخواهیم می‌توانیم سیستم را تغییر دهیم. باید ببینیم امارات چطور بازی می‌کند، آنها را آنالیز خواهیم کرد و همانطور که گفتم، گزینه های زیادی داریم که آنطور که بخواهیم بازی کنیم. می‌توانم با دو مهاجم بازی کنم، دو مهاجم شماره نه و می‌توانم با سیستم الماس تیم را به زمین بفرستم."

 

آرنولد درباره بازی با ازبکستان گفت:" باید به ازبکستان احترام گذاشت، آنها سخت جنگیدند و کار را برای ما خیلی دشوار کردند. باید بگویم که واقعا انتظار چنین بازی را نداشتم. چهار ماه است که هدایت تیم را برعهده دارم. سبک بازی مان را عوض کردیم و امیدواریم که در هر بازی بهتر کار کنیم ولی باید بگویم ازبکستان کار را برای ما سخت کرد."

دیدگاه‌ها