کد خبر : 1612323 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:07 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا؛ پای ثابت ۴ سال موفقیت در پرسپولیس

کامیابی نیا یکی از بازیکنانی است که از ابتدای دوران برانکو در پرسپولیس حضور دارد و چهره موثری در عملکرد خوب این چند فصل سرخ ها به حساب می آید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به هت تریک قهرمانی رسید که چند بازیکن این تیم از لیگ پانزدهم در ترکیب تیم برانکو جای دارند و به نوعی از قعر جدول تا صدر، با پرسپولیس بوده اند. کمال کامیابی نیا جزو این دسته بازیکنان است. او در تابستان پیش از لیگ پانزدهم و پس از درخشش با پیراهن نفت تهران، با نظر مستقیم برانکو به پرسپولیس پیوست و بعد از انعقاد قرارداد، حضور در پرسپولیس را آرزوی محقق شده خود دانست.

 

کامیابی نیا در سیستم لوزی خط هافبک پرسپولیس نقشی تعیین کننده داشت و در لیگ پانزدهم مهره ای موثر و کلیدی در ترکیب قرمزها به حساب می آید اما نمایش های خوب این بازیکن در نهایت به قهرمانی تیم پرسپولیس منجر نشد.

 

اما او در پرسپولیس ماند تا پس از یک فصل نایب قهرمانی، دوران بسیار خوب با این تیم را تجربه کند. در لیگ های شانزدهم، هفدهم و هجدهم کمال کامیابی نیا میانگین بیش از 25 بازی در هر فصل را به ثبت رساند و سرانجام در بازی با پیکان، به رکورد 100 بازی با پیراهن پرسپولیس رسید.

 

اگرچه در این بین مصدومیت های این بازیکن از ناحیه کتف بارها برای پرسپولیس دردسرساز شد اما فداکاری او و بازگشت سریع پس از هر آسیب دیدگی نیز در نوع خود ستودنی بود. کامیابی نیا در شب قهرمانی پرسپولیس هم نمایش بسیار خوبی را از خود ارائه کرد و با 4 قطع توپ و 2 تکل موفق، شب موفقیت آمیزی را سپری کرد.

 

حالا پرسپولیسی ها با خیال راحت از حضور کامیابی نیا تا 1400، باید امیدوار باشند تا او در تابستان مشکل کتف خود را برای همیشه حل کند تا با آمادگی بیشتر در میادین حاضر شود. او که از لحاظ فیزیکی جایگاه ویژه ای بین هافبک دفاعی های لیگ ایران دارد و همیشه به جنگندگی و دوندگی شناخته می شود، اکنون می خواهد در بازی با سپاهان دوباره گلزنی اش را تکرار کند؛ کاری که کریم باقری چند سال پیش از او خواست و کمال هم با شوتی استثنایی خواسته آقا کریم را مقابل سپاهان اجابت کرد.

 

 

دیدگاه‌ها