کد خبر : 1613404 | 02 خرداد 1398 ساعت 12:08 | 825 بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: لروی سانه را حتماً به بایرن بیاورید

رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ از مدیران این تیم خواست لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی را جذب کرده و به مونیخ بیاورند.

لواندوفسکی: لروی سانه را حتماً به بایرن بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ با ستایش از لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی، از مدیران بایرن خواست سانه را برای فصل آینده به بایرن منتقل کنند.

 

سانه که در نیمه دوم فصل اخیر در سیتی با بی‌مهری مواجه شده از چندی پیش با شایعات زیادی درباره انتقالش به بایرن روبرو بوده. سانه از شروع سال 2019 تا پایان فصل در لیگ برتر انگلیس تنها در 9 بازی از سوی گواردیولا به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده و از این بابت ناراضی است.

 

1406955

 

لواندوفسکی معتقد است اضافه شدن سانه به ترکیب بایرن کمک بزرگی به این تیم خواهد کرد. مهاجم لهستانی بایرن درباره سانه به خبرنگاران گفت:" لروی سانه بازیکن بزرگی است که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و استعدادش مثال‌زدنی است".

 

لواندوفسکی در ادامه گفت:" من بارها شاهد درخشش او بوده‌ام و شک ندارم که بازیکن بسیار باکیفیتی است. سانه از آن بازیکنها است که اگر به بایرن بیاید می‌تواند کاری کند که کیفیت بازی ما بهتر شود".

 

1407293

 

ستاره لهستانی بایرن با توجه به انتقال دو مدافع فرانسوی، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز به بایرن مونیخ می‌گوید فصل نقل و انتقالات برای غول باواریایی هنوز به پایان نرسیده. او در این باره گفت:" با اینکه فصل نقل و انتقالات هنوز شروع نشده ما دو بازیکن جذب کرده‌ایم و من می‌دانم که مهره‌های دیگری هم در راه هستند. در این شکی نیست. بایرن در مورد نقل و انتقالات هنوز حرف آخر را نزده".

 

دیدگاه‌ها