کد خبر : 1616321 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:00 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقدماتی یورو 2020 با ترکیه – فرانسه داغ می‌شود

آزمون سخت گونش مقابل قهرمان جهان

فرانسه، قهرمان جهان در حساسترین بازی خود در مقدماتی یورو 2020 امشب در شهر قونیه میهمان ترکیه است. هر دو تیم با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین هستند و برنده این بازی گام مهمی به سمت صعود برمیدارد.

 آزمون سخت گونش مقابل قهرمان جهان

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ،فرانسه که هفته گذشته در بازی دوستانه موفق شد بولیوی را با دو گل شکست دهد، با آمادگی خوبی به ترکیه سفر کرده است.


لمار و گریزمان در نیمه اول این بازی برای فرانسه گل زدند و این تیم در نیمه دوم فرصتهای خوبی را برای زدن گلهای بیشتر از دست داد. دشان در این بازی به ژیرو که از فینال لیگ اروپا برگشته بود، استراحت داد، ولی انتظار میرود او امشب به ترکیب اصلی فرانسه برگردد.


امباپه مقابل بولیوی جانشین ژیرو در نوک حمله شده بود که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، ولی دشان اطمینان داد که مشکل او جدی نیست و میتواند مقابل ترکیه بازی کند. این دو مهاجم در کنار گریزمان مثلث زهردار و موثری ساختهاند و امشب هم میتوانند خط دفاع میزبان را به دردسر بیندازند.


انگولو کانته امشب غایب بزرگ فرانسه خواهد بود. چلسی با توجه به حساسیت فینال لیگ اروپا از این هافبک با وجود مصدومیت استفاده کرد تا او این بازی مهم را از دست بدهد.


دشان مقابل بولیوی از اندومبله، هافبک جوان لیون به جای کانته استفاده کرد، ولی احتمال میرود امشب ماتوییدی باتجربه در این پست بازی کند.


دشان پس از قهرمانی جهان در روسیه تلاش کرده به ترکیب برنده دست نزند، با این حال در دفاع چپ هم مجبور به تغییر اجباری است و به جای لوکاس هرناندز مصدوم، لوکا دین بازی میکند.


ترکیه در دومین دور حضور شنول گونش به عنوان سرمربی دوباره اوج گرفته و توانسته به 4 برد متوالی برسد. گونش تیمی را تحویل گرفت که در لیگ ملتهای اروپا به دسته سوم سقوط کرده بود، ولی با دو برد مقابل آلبانی و مولداوی خیز خوبی برای صعود به یورو 2020 برداشته است.


گونش که در جام جهانی 2002 توانست ترکیه را به مقام سوم برساند، بعد از برد دو بر صفر تیمش مقابل ازبکستان در بازی دوستانه تاکید کرد که بازیکنان برای برابری با فرانسه باید کیفیت بازیشان را بالاتر ببرند: «این ساختار و ریتم بازی برای مقابله با فرانسه کافی نخواهد بود. من و بازیکنان این را میدانیم و بازی متفاوتی به نمایش میگذاریم. مقابل تیمی که کیفیت خیلی بالاتری دارد، باید از نظر دفاعی و هجومی عملکرد بهتری داشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها