کد خبر : 1623570 | 22 تیر 1398 ساعت 16:58 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نقش کمال در تیم کالدرون؛ نبرد برای توپ سوم؟

کمال کامیابی نیا یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس در این 4 فصل بوده و امیدوار است نقش محوری خود را در تیم کالدرون نیز داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دومین دور از تمرینات خود زیر نظر گابریل کالدرون را این بار در استانبول ترکیه پشت سر می‌گذارد. سرخپوشان پایتخت که در تهران با تفکرات این مربی آرژانتینی آشنا شدند، حالا در حال شکل گیری با روش او هستند و هر کسی با نقش و وظیفه خود در تمرینات آشنا می شود.

 

در تهران کالدرون با سیستم 4231 پرسپولیسی ها را آماده حضور در زمین کرد. اگر قرار به ادامه کار با چنین سیستمی باشد، حضور کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی در ترکیب قطعی خواهد بود اما آن ها چه نقشی در زمین خواهند داشت؟

 

در فصول اخیر کمال کامیابی نیا باوجود این که توانایی سرزنی داشت اما روی حملات اغلب به عنوان بازیکنی برای تصاحب توپ سوم، نقش آفرینی می کرد و تلاش داشت تا با گرفتن توپ برگشتی، حملات (نه ضربات ایستگاهی) تیم را تداوم بخشد.

 

حالا باید دید آیا کالدرون روی کرنرها و کاشته ها نیز از این توانایی کمال در دوئل های یک مقابل یک استفاده می کند یا مثل برانکو در ضربات ایستگاهی از او می خواهد تا به درون محوطه جریمه برود.

 

1419125

دیدگاه‌ها