کد خبر : 1623515 | 22 تیر 1398 ساعت 13:00 | 931 بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش انگلیسی سیتی به اورتون پیوست

باشگاه اورتون برای جذب فابین دلف، ستاره انگلیسی منچسترسیتی با این تیم به توافق رسید.

ملی‌پوش انگلیسی سیتی به اورتون پیوست

به گزارش "ورزش سه"، اورتون برای جذب فابین دلف، ستاره انگلیسی منچسترسیتی با این باشگاه به توافق رسید تا دلف با عقد قراردادی سه ساله به ارزش 8 میلیون پوند راهی تیم آبی‌پوش شهر لیورپول شود.

 

فابین دلف 29ساله که ملی‌پوش انگلیسی است امروز شنبه در تستهای پزشکی باشگاه اورتون شرکت خواهد کرد. در صورت موفقیت آمیز بودن این تستهای پزشکی، دلف با امضای قراردادی سه ساله راهی اورتون خواهد شد.

 

1419059

 

مارکو سیلوا، سرمربی اورتون قصد دارد از تجربه و توانایی رهبری دلف برای ساخته و پرداخته کردن تیمی هر چه قدرتمندتر برای فصل آینده استفاده کند. اورتون که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشته مصمم است در فصل آینده جایگاه خود را به عنوان یکی از تیمهای مهم لیگ برتر انگلیس تثبیت کند.

 

دلف در دو فصل اول حضور گواردیولا در منچسترسیتی به عنوان بازیکنی همه‌کاره در خط دفاعی به کار گرفته شد. او در غیاب بنجامین مندی اغلب در پست دفاع چپ به میدان می‌رفت.

 

درحالیکه گواردیولا و شاگردانش امروز شنبه برای اردوی پیش‌فصل خود راهی هنگ‌کنگ و سپس ژاپن می‌شوند انتظار می‌رود فابین دلف در انگلیس بماند تا در روزهای آتی قرارداد انتقالش به اورتون را به صورت رسمی امضا کند.

 

دیدگاه‌ها