کد خبر : 1618080 | 26 خرداد 1398 ساعت 18:19 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال گلر دوم نامدار جذب می کند 

گزارش؛ 3 گزینه نهایی برای جانشینی رحمتی

استقلال برای جذب یک گلر دوم مطمئن 3 گزینه نهایی دارد که احتمالا از بین آنها با یکی قرارداد رسمی امضا خواهند کرد.

گزارش؛ 3  گزینه نهایی برای جانشینی رحمتی

به گزارش ورزش سه، استقلال در سال های گذشته دو دروازه بان آماده داشت اما امروز مهدی رحمتی رسما از جمع آبی پوشان جدا شد و به پدیده پیوست تا او سال های آخر فوتبالش را زیر نظر یحیی گل محمدی دوست قدیمی اش کار کند.

 

از طرف دیگر سیدحسین حسینی هم با استقلال قراردادی ندارد اما چون مهدی رحمتی از تیم جدا شده انتظار می رود این بازیکن ظرف روزهای آینده با رفع مسائل مالی قراردادش را با آبی ها تمدید کند تا بعد از 3 سال رقابت با کاپیتان آبی ها بالاخره پیراهن شماره یک این تیم را برتن کند.

 

اما حتی با وجود اینکه مدیران استقلال روی ماندن حسین حسینی حساب ویژه باز کرده اند بازهم مدیران باشگاه می خواهند یک دروازه بان با کیفیت در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کنند تا این تیم در طول فصل در درون دروازه با مشکلی روبرو نشود. 


گزینه اول دروازه بانی استقلال محمدرضا اخباری است، بازیکنی که با تراکتورسازی قرارداد دارد اما چون این تیم رشید مظاهری را جذب کرده است بعید است به او بازی برسد و به همین دلیل آبی ها امیدوار هستند او را راضی به بستن قرارداد کنند.

 

1386464

 

دروازه بان بعدی حامد لک است که فصل قبل را در نساجی بازی می کرد، او در طول سال هایی که در فوتبال حضور دارد در تیم هایی مثل تراکتورسازی، سایپا و صبا بازی کرده است و می تواند گزینه مناسبی برای دروازه بانی در استقلال باشد. 

 

1397989

 

گزینه سوم دروازه بانی استقلال هم کوروش ملکی است، دروازه بانی که نمایش خوبی در سپیدرود داشت و می تواند یک گلر دوم مطمئن برای آبی ها باشد و در صورت نیاز برای این تیم بازی کند. 

 

1323029

 

در این بین گفته می شود با توجه به شرایط، کوروش ملکی به عقد قرارداد با استقلال نزدیک تر است و احتمال پیوستنش به این تیم زیاد است.

دیدگاه‌ها