کد خبر : 1619323 | 01 تیر 1398 ساعت 19:10 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دایی در ردیف آخر کلاس های مربیگری (عکس)

کلاس های مربیگری حرفه ای با حضور چهره های مطرح فوتبال ایران زیر نظر وینسته سوپرامانیوم در حال برگزاری است، کلاس هایی که به واسطه حضور همین چهره ها حال و هوای خاصی پیدا کرده است.

به گزارش" ورزش سه"، کلاس های مربیگری حرفه ای اینروزها در آکادمی تیم های ملی برگزار می شود. این کلاس ها سومین و آخرین دوره از کلاس های حرفه ای است که اینروزها یک چهره خیلی خیلی سرشناس هم در آن حضور دارد. علی دایی که به دلیل اینکه به سفر رفته بود کمی دیر به جمع شاگردهای کلاس وینسته سوپرامانیوم پیوست.

 

مربیان حرفه ای با اضافه وزن
به غیر از علی دایی چهره های مطرح دیگری هم در این جمع حضور دارند. علیرضامنصوریان، محمود فکری، نادر دست نشان، هادی طباطبایی، مهدی تارتار، حمید مطهری، هادی طباطبایی، فراز کمالوند، رسول خطیبی، اکبر میثاقیان، مجتبی حسینی، مجتبی تقوی، سیروس پورموسوی، عبدالله ویسی مربیان و چهره های مطرح فوتبالی هستند که برای گذراندن آخرین دوره کلاس های مربیگری حرفه ای در کلاس ها حضور پیدا کرده اند. نکته جالب درباره این مربیان که به زودی مدرک مربیگری حرفه ای شان را می گیرند، این است که تقریبا همه آن ها اضافه وزن و شکم دارند. حتی فراز کمالوند که اسکلت بندی لاغری دارد هم از شکم بی بهره نبوده است.

 

 

 


دایی خوش اخلاق و سرحال
علی دایی چهره ویژه کلاس امروز مربیگری حرفه ای بود. او بعد از سفر تفریحی جالبی که داشت به تهران بازگشته و امروز سرحال و خوشرو در کلاس حاضر شده بود. دایی که بعد کنارگذاشته شدن از سایپا به سفر رفت و علاوه بر بازی گلف کنار چهره های مطرح فوتبال در کنسرت لایونل ریچی هم دیده شد، با روحیه بالا حسابی با همکلاسی هایش شوخی می کرد. در کلاس های امروز اکبرمیثاقیان مربی با تجربه فوتبال ایران، باید آزمون کوچینگ انجام می داد و علیرضا منصوریان و حمید مطهری او را برای انجام این کار کمک کردند. میثاقیان قرار بود چند دقیقه ای در رابطه با کارش صحبت کند اما حرف های او پانزده دقیقه ای طول کشید و این باعث شد که علی دایی با او به خاطر این مساله شوخی کند. با این وجود در پایان تمرین، علی دایی از حضار خواست که اکبر میثاقیان را تشویق کنند و حضار این نیز این کار را انجام دادند. علی دایی با حضورش در این کلاس ها فضای متفاوتی را به وجود آورده است و به نوعی بمب انرژی کلاس ها است و به نظر می رسد سوپرامانیوم باید جایی در ردیف های آخر کلاس برای او و منصوریان و دو سه شیطان دیگر کلاس در نظر بگیرند.


شهریار اینروزها فارغ از فوتبال بسیار سرحال و با روحیه است. او هنوز کارش را برای فصل آینده با تیمی آغاز نکرده و شاید حالا با کنار رفتن یحیی از جمع گزینه های مدنظر باشگاه پرسپولیس، او نیز بار دیگر تبدیل به یکی از گزینه های این باشگاه شود.

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها