کد خبر : 1618901 | 30 خرداد 1398 ساعت 17:12 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دریاچه آزادی میزبان ملی پوشان آبهای آرام

مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان و بانوان از شنبه یکم تیرماه آغاز می شود و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی ادامه خواهند داد.

دریاچه آزادی میزبان ملی پوشان آبهای آرام

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، برای ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی آبهای آرام مردان 5 قایقران در بخش کایاک و 1 قایقران در بخش کانو به اردو دعوت شده اند تا تمرینات خود را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ادامه دهند.

 

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی از 1 تا 22 تیر به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود که در بخش کایاک پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران و در بخش کانو عادل مجللی از گلستان نفرات دعوت شده هستند.

 

حسین ملکی مربی کایاک و مرتضی قاطع سرپرست اردو هستند.

 

دومین اردوی تیم ملی آبهای آرام جوانان و زیر 23 سال در بخش کانو نیز برای حضوری موفق در رقابت های جهانی جوانان و زیر 23 سال از 1 تیر تا 22 تیر در دریاچه آزادی برگزار می شود و محمدنبی رضایی و عرفان زنده پی در این اردو حضور خواهند داشت. ایمان پورعزیز به عنوان مربی هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد داشت.

 

همچنین چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی آبهای آرام بانوان نیز در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد. این مرحله از تمرینات ملی پوشان برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک از 1 تیر تا 22 تیر برگزار می شود و 3 قایقران در بخش کایاک و 3 قایقران در بخش کانو به اردو دعوت شده اند. فاطمه مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام است و آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفیعیان از گیلان در بخش کایاک و آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانو نفرات دعوت شده به اردو هستند.

 

دیدگاه‌ها