کد خبر : 1999870 | 16 بهمن 1402 ساعت 00:58 | 75.6K بازدید | 18 دیدگاه

سر ستاره‌های عربستان دم تیغ

محرومیت سنگین برای شش بازیکن متمرد سعودی!

شش بازیکن تیم ملی عربستان به دلیل ادعایی که پیش از آغاز جام ملت‌ها توسط روبرتو مانچینی مطرح شد، به مدت 3 تا 6 ماه محروم خواهند شد.

محرومیت سنگین برای شش بازیکن متمرد سعودی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی پیش از اولین بازی تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که سلمان الفرج، نواف العقیدی، سلطان الغنام، محمد مران، علی هزازی و خالد الغنام، 6 بازیکن عربستان، از پیوستن به اردوهای سبزها خودداری کرده‌اند.

رادیو اف ام عربستان امروز اعلام کرد که سلمان الفرج، سلطان الغنام و نواف العقیدی روز یکشنبه در مقابل مقامات فدراسیون عربستان حاضر شده‌اند تا درباره این ادعا صحبت کنند.

همچنین جلسه سه بازیکن دیگر، محمد مران، علی هزازی و خالد الغنام، روز دوشنبه برگزار می‌شود. به گفته این منبع، این بازیکنان با محرومیتی از 3 تا 6 ماه مواجه خواهند شد.

گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال عربستان تحقیقاتی را در مورد این بحران آغاز کرده و همچنین تصمیم گرفته از حضور بازیکنان متهم در تیم‌اای باشگاهی‌شان نیز جلوگیری کند.

البته یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان، در اظهارات اخیر تلویزیونی خود گفته است که فدراسیون هنوز هیچ تصمیم رسمی در این زمینه صادر نکرده است.

دیدگاه‌ها