کد خبر : 1999755 | 16 بهمن 1402 ساعت 03:31 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

یک برزیلی قطر را در جام نگه داشت (عکس)

لوکاس مندز مدافع برزیلی تیم ملی قطر در بازی با ازبکستان این تیم را نجات داد.

یک برزیلی قطر را در جام نگه داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مندز مدافع برزیلی تیم ملی قطر در دقایق پایانی وقت‌های اضافه دوم با تکلی که زد تیم ملی قطر را در جام نگه داشت و فرصت بیشتری در اختیار آنها قرار داد تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند، مندز در دقایق پایانی بازی با ازبکستان در حالی که مهاجم ازبکستان به سمت دروازه‌ قطر حمله می‌کرد و بازیکنی را مقابل خود نمی‌دید با یک تکل ریسکی و خطرناک توپ را به بهترین شکل از مقابل پای او زد تا این بازیکن با گلر قطر تک به تک نشود.

مندز در چهار مسابقه از پنج بازی قطر در ترکیب این تیم حضور داشته و نقش کلیدی در ساختار دفاعی این تیم دارد، درخشان‌ترین لحظه حضور او در جام ملت‌ها به صحنه‌ای باز می‌گردد که او در کورس با عباس‌بیک فیض‌الله اف ستاره جوان ازبکستان در کورس عقب ماند اما با تکل استادانه توپ را از مقابل پای او زد تا این بازیکن سرعتی در شرایط تک به تک با گلر قطر قرار نگیرد.

1986963

بازیکن پا به سن گذاشته‌ای که در دقیقه 108 مسابقه در کورس با جوان‌ترین بازیکن جام تصمیم لحظه‌ای مناسبی می‌گیرد و تیمش را نجات می‌دهد از پتانسیل‌های بالایی بهره می‌برد.

ایران در نیمه نهایی به مصاف قطری خواهد رفت که با حضور مدافعان نامداری چون بسام الراوی، مندز، خوخی و طارق سلمان هنوز ساختار دفاعی مشخص ندارد و یکی از دغدغه‌های مربی این تیم برخلاف آمار خوبی که در این مسابقات تغییرات پی در پی در خط دفاعی است.

1986962

دیدگاه‌ها