کد خبر : 1999576 | 14 بهمن 1402 ساعت 21:52 | 82.3K بازدید | 31 دیدگاه

واکنش‌ ESPN به پیروزی ایران

شانس ژاپن در بازی با ایران تمام شده بود!

سایت ESPN به پیروزی ایران برابر ژاپن در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

شانس ژاپن در بازی با ایران تمام شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و ژاپن در فینالی زودهنگام در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف همدیگر رفتند. این بازی جذاب با برتری ژاپن در نیمه اول همراه بود اما ایران در نیمه دوم یک نمایش دیدنی ارائه داد و همه را غافلگیر کرد.

ایرانی‌ها مهدی طارمی، بهترین مهاجم‌شان را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نداشتند ولی باز هم تیمی خطرناک و زهردار بودند. آنها در ابتدای نیمه دوم یک گل زدند و پس از حملات فراوان در ثانیه‌های پایانی هم علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند.

1986688

این بازی جذاب بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جهان داشته است. ESPN در مورد پیروزی ایران و حذف ژاپن نوشته است: «ما در کل تورنمنت منتظر دیدن یک ژاپن قدرتمند بودیم. آنها از ابتدای مسابقات تیم‌های قدرتمندی را شکست دادند اما همه چیز بیشتر به خوش‌شانسی و استعداد فردی آنها بستگی داشت.

ژاپن که از بزرگترین قدرت‌های آسیاست تا آخر مسابقات نتوانست قدرت خود را نشان دهد و ایران که نمایشی زیبا را ارائه داد آنها را حذف کرد. شانس ژاپنی‌ها در این بازی تمام شده بود و دیگر شانسی برای پیروزی نداشتند.»

1986689

دیدگاه‌ها