کد خبر : 1999554 | 14 بهمن 1402 ساعت 20:16 | 88.3K بازدید | 39 دیدگاه

آیانه سوزوکی:

کاش روی پنالتی جهانبخش واکنش بهتری داشتم

آیانه سوزوکی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن، با افسوس اعلام کرد که کاش می‌توانست روی پنالتی سرنوشت ساز علیرضا جهانبخش در بازی با ایران واکنش بهتری نشان دهد.

کاش روی پنالتی جهانبخش واکنش بهتری داشتم

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن به عنوان تیم رتبه هفدهم رنکینگ فیفا، با هدف کسب پنجمین قهرمانی آسیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها امروز به مصاف تیم ملی فوتبال ایران رفت و پس از اعلام یک ضربه پنالتی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، 1-2 شکست خورد.

آیانه سوزوکی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن پس از این بازی گفت: "در هر بازی، هدف من نه تنها برنده شدن، بلکه بسته نگه داشتن دروازه است. در طول این تورنمنت، بازی‌های زیادی وجود داشت که باعث اختلال در بازی شدم و نتوانستم کاری انجام دهم."

اگرچه ژاپن بازی را با نتیجه 1-0 در نیمه اول به پایان رساند اما گل‌های محمد محبی و پنالتی حساس علیرضا جهانبخش موجب شد تا ژاپن شکست خورده و از صعود به دور بعدی بازبماند.

1986642

سوزوکی با ناراحتی به خبرنگاران گفت: "به خصوصیات بازیکن حریف و چیزهای دیگر فکر می‌کردم و می‌خواستم تیم را نجات دهم، اما گلی دریافت کردم که برای خودم سخت بود. ای کاش می‌توانستم قبل از ضربه پنالتی واکنش بهتری نشان بدهم."

سوزوکی در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا یکی از بازیکنان مورد انتقاد ژاپنی‌ها بود و طی 5 بازی 8 گل دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها