کد خبر : 1999424 | 14 بهمن 1402 ساعت 13:42 | 14.4K بازدید | 32 دیدگاه

مارک لاورنسون:

کلوپ در حد و اندازه فرگوسن و ونگر است

مارک لاورنسون، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که می‌توان یورگن کلوپ را در کنار بزرگانی چون سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر قرار داد.

کلوپ در حد و اندازه فرگوسن و ونگر است

به گزارش "ورزش سه"، اعلام تصمیم کلوپ برای جدایی از لیورپول در پایان فصل جاری باعث شد که دنیای فوتبال در شوک بزرگی فرو برود و هواداران این تیم به شدت ناراحت شوند. 

او در طول دوران حضورش در آنفیلد توانست تحول عظیمی در این تیم ایجاد کند و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را برای آنها به ارمغان آورد و به انتظار طولانی و دوری آزاردهنده آنها از جام قهرمانی پایان دهد. 

1985204

لاورنسون در گفت‌وگو با Paddy Power درباره این مربی آلمانی اظهار داشت: «یورگن کلوپ آن بالا در کنار سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر قرار دارد. اگر 9 سال پیش که او این کار را قبول کرد، کسی می‌گفت که او 9 سال بعد هنوز اینجاست، امکان نداشت باور کنید چون اینجا لیگ برتر است. 

اگر شما در بهترین شرایط هم سه یا چهار بازی را واگذار کنید، باید خودتان را آماده جدایی کنید. او مربی متفاوتی بوده است و من معتقد هستم که می‌توان کلوپ را در کنار بزرگان این باشگاه مانند بیل شنکلی و کنی داگلیش قرار دارد. 

او بدون شک باید مجسمه‌‎ای در آنفیلد داشته باشد. او این حق را داشت که زمان رفتنش را خودش انتخاب کند و من فکر می‌کنم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد.»

دیدگاه‌ها