کد خبر : 1999374 | 14 بهمن 1402 ساعت 02:40 | 3.6K بازدید | 3 دیدگاه

کنگو 3-1 گینه: دو گام تا رؤیای جذاب قهرمانی!

تیم ملی کنگو با پیروزی برابر تیم ملی گینه توانست به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا برسد.

کنگو 3-1 گینه: دو گام تا رؤیای جذاب قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کنگو ساعتی قبل در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا روبروی تیم ملی گینه به میدان رفت و با نتیجه 1-3 این تیم را شکست داد. 

این پیروزی شیرین در حالی برای این تیم به دست آمد که آنها در دقیقه 20 گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و از حریف عقب افتاده بودند، اما تنها هفت دقیقه بعد توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند. 

1986378

بازی در نیمه اول با همین نتیجه مساوی به پایان رسید و در نیمه دوم این بار ضربه پنالتی به سود کنگو اعلام شد تا آنها در دقیقه 65 با یک گل از حریف پیش بیفتند و برای حفظ این نتیجه و صعود به مرحله بعدی تلاش کنند. 

در حالی که هشت دقیقه تا پایان زمان بازی فرصت باقی مانده بود، کنگو بار دیگر توانست دروازه گینه را باز کند تا با خیالی آسوده بازی را به پایان ببرد و با پیروزی در این دیدار مهم راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا شود. 

1986379

آنها برای این که بتوانند به رؤیای دست‌نیافتنی و جذاب قهرمانی یک گام دیگر نزدیک شوند، باید در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی نیجریه به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند به دیدار فینال راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها