کد خبر : 1999092 | 12 بهمن 1402 ساعت 22:05 | 7.4K بازدید | 11 دیدگاه

اول، هیئت مدیره و مدیرعامل

انتخاب سرمربی، اولویت مس رفسنجان نیست!

رئیس کمیته راهبردی ورزش شرکت مس اعلام کرد تکلیف نیمکت رفسنجانی‌ها بعد از انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص خواهد شد!

انتخاب سرمربی، اولویت مس رفسنجان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ترک ناگهانی مس رفسنجان توسط سعید دقیقی که خود او نیز جایگزین ساکت الهامی شده بود، مسئولان این باشگاه هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده‌اند.

در این خصوص صبح امروز حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سه گزینه برای سرمربیگری این تیم دارند که با بررسی شرایط آنها به زودی نفر اول نیمکت خود را معرفی خواهند کرد.

با این حال محراب احمدیان، رئیس کمیته راهبردی ورزش شرکت مس ایران به گفت‌و‌گو درباره وضعیت نماینده رفسنجان پرداخته و اعلام کرده اولویت آنها انتخاب هیئت مدیره جدید و مدیرعامل است، نه گزینش سرمربی!

احمدیان در باره روند انتخاب سرمربی جدید مس رفسنجان به آنا گفته است: این باشگاه یک سال است که هیئت مدیره ندارد و با تعیین تکلیف اعضای هیئت مدیره، به‌صورت خودکار مشکلات حل می‌شود و باشگاه سرمربی را مشخص خواهد کرد.

او ادامه داد: باشگاه در یک سال گذشته قائم به شخص بوده و بین اعضای هیئت مدیره قبلی اختلاف وجود دارد. شرکت ملی مس به‌عنوان متولی مالی باشگاه در حال انجام امور است تا در روال معمول قرار گیرد. تا پس فردا هیئت مدیره باشگاه مستقر می‌شود و بعد مدیرعامل را انتخاب می‌کنند. هیئت مدیره قدیم هم بعضاً تعهدات هیئت مدیره‌ای که با هم اختلاف داشتند را قبول نمی‌کرد. اختلافات باید حل شود تا بتوانند درون باشگاه مشکلات را برطرف کنند.

رئیس کمیته راهبردی ورزش شرکت مس در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تغییر مدیرعامل وجود دارد، گفت: پورمحمدی مدیرعامل باشگاه است ولی باید اساس کار را اصلاح کنیم تا هیئت مدیره درباره مسائل تصمیم‌گیری کند. شرکت ملی مس، باشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی دارد که باشگاه مس رفسنجان هم یکی از آنهاست. البته این مجموعه برای ما نیست و برای صندوق مهر است.

دیدگاه‌ها