کد خبر : 1999072 | 12 بهمن 1402 ساعت 20:40 | 25.6K بازدید | 38 دیدگاه

سردار در محوطه سوریه توقیف شد! (عکس)

سردار آزمون در ضربات آزاد بازی با سوریه تحت یارگیری شدید قرار گرفته بود.

سردار در محوطه سوریه توقیف شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سوریه روی ضربات آزاد یارگیری سختی با سردار آزمون انجام می‌دادند و به خوبی از قدرت سرزنی این بازیکن آگاه بودند و حساب شده و با حضور چند بازیکن مسیر حرکت او به سمت توپ را با بهترین نفرات مسدود می‌کردند.

سردار در این مسابقه به خوبی به عمق دفاع سوریه نفوذ کرد و چندین موقعیت خوب گلزنی خلق کرد اما در استفاده از آنها موفق نبود اما روی ارسال‌ها با توجه به یارگیری شدیدی که وجود داشت اغلب ضربات سر را بازیکنان سوریه زدند اما در صحنه‌ای از مسابقه سردار موفق شد که توپ را به سمت دورازه سوریه بفرستد که حضور مدافع سوری روی خط دروازه باعث شد ضربه او از روی خط دروازه برگشت داده شود.

در کرنرها و ارسال‌ها دو مدافع سر زن سوریه به همراه عمر خربین، مهاجم این تیم نزدیک به طارمی و آزمون جای‌گیری می‌کردند و با تمرکز  آنها را مهار می‌کردند، این فرصت خوبی بود تا دیگر بازیکنان ایران از ضربات ارسالی استفاده کنند اما ایران در این مسابقه به خوبی از این موضوع بهره نبرد.

1985788
1985789
1985790

یارگیری شدید در محوطه جریمه باعث شده بود که داور مسابقه چندین مرتبه بازی را متوقف کند و به بازیکنان دو تیم هشدار دهد که از کشیدن و درگیری‌های پیش از ضربه خودداری کنند با این حال بازیکنان سوریه کوتاه نمی‌آمدند و شدیدترین یارگیری را روی آزمون انجام دادند که در تصاویر مشاهده می‌کنید.

دیدگاه‌ها