کد خبر : 1998823 | 11 بهمن 1402 ساعت 19:02 | 14.3K بازدید | 20 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

این ارومیه توقف‌ناپذیر: یکی جلوی آن‌ها را بگیرد!

شهرداری ارومیه در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان در سالن غدیر چادرملو اردکان را شکست داد تا یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

این ارومیه توقف‌ناپذیر: یکی جلوی آن‌ها را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در صد و بیست و هشتمین دیدار هفته نوزدهم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان چادرملو اردکان بود و  آنها سه بر یک حریف را شکست دادند.

در این دیدار حساس شاگردان یعقوبی در تیم چادرملو 29 بر 27 میزبان را شکست دادند اما در دومین و سومین ست ارومیه‌ به بازی برگشته و 28 بر 26 و 25 بر 22 چادرملو را مغلوب کرد. در ست چهارم ارومیه‌ای با نتیجه 34 بر 32 حریف را مغلوب خود کردند تا تماشاگران پرتعداد غدیر شادمان راهی خانه شوند.

شهرداری ارومیه با 10 برد و 27 امتیاز یک پله صعود کرده و راهی جایگاه هفتم خواهد شد و چادرملو اردکان با 9 برد و 28 امتیاز یک پله سقوط و راهی جایگاه هشتم می‌شود.

مسابقه دور رفت دو تیم در اردکان سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید و شهرداری ارومیه شکست اول خود برابر این تیم را جبران کرد.

محمدحسن خوشدل به‌عنوان نماینده سازمان لیگ و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به‌عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه 2 ساعت و 26 دقیقه‌ای حضور داشتند.

محمد عشق‌دوست و  مجتبی بیداریان به ترتیب داور اول و دوم این دیدار بودند که 4500 تماشاگر داشت. در ست دوم حمزه زرینی کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها