کد خبر : 1998816 | 11 بهمن 1402 ساعت 18:38 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

تمرین مس رفسنجان زیر نظر مربی سابق تیم‌های پایه!

تمرین امروز مس رفسنجان در اتفاقی عجیب زیر نظر یکی از مربیان سابق تیم‌های پایه این باشگاه برگزار شد.

تمرین مس رفسنجان زیر نظر مربی سابق تیم‌های پایه!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انصراف سعید دقیقی از سرمربیگری مس رفسنجان که خود او نیز چند روزی بیشتر نبود جایگزین ساکت الهامی شده بود، حالا مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید به یک چالش جدی خورده‌اند.

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از انصراف دقیقی، مسئولان مس رفسنجان هنوز انتخاب جدیدی برای نیمکت خود نداشته‌اند. از این رو تمرین امروز مسی‌ها نیز در شرایطی عجیب و زیر نظر یکی از مربیان تیم‌های پایه که اکنون مسئولیت اجرایی در باشگاه دارد، برگزار شد!

از آنجایی که عذر اعضای کادرفنی سابق مس رفسنجان (چه در زمان الهامی و چه در زمان دقیقی) هم از سوی باشگاه خواسته شده، امروز این مربی سابق پایه‌ها وارد زمین چمن شد و امور را زیر نظر گرفت.

این مربی که پناهی نام دارد، در گذشته سابقه دستیاری میشو کریستچوویچ را در مس رفسنجان در لیگ دسته اول دارد و در تیم‌های پایه باشگاه نیز کار کرده است. او در فصل جاری مسئولیت اجرایی در این باشگاه دارد.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده که مس رفسنجان روز ۲۰ بهمن‌ماه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باید از استقلال پذیرایی کند و مسئولان باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت خود را مشخص کنند.

دیدگاه‌ها