کد خبر : 1998650 | 10 بهمن 1402 ساعت 23:24 | 32.5K بازدید | 20 دیدگاه

بازی با سوریه سخت است ولی به بازیکنان امیدواریم

جلالی: با خوب دفاع کردن نمی‌توانید جام ببرید

جلالی می‌گوید برای جام بردن باید خوب حمله کردن را بلد باشید و بخش هجومی ایران می‌تواند نقص‌ها را جبران کند.

جلالی: با خوب دفاع کردن نمی‌توانید جام ببرید

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال پس از اتمام دیدار عربستان و کره جنوبی و صعود شاگردان یورگن کلینزمن به یک چهارم جام ملت‌های آسیا، گفت: شاید ۳۰ سال قبل می‌گفتند اگر می‌خواهید جام ببرید باید خوب دفاع کنید اما الان دیگر اینگونه نیست و برای موفقیت در فوتبال و جام بردن باید خوب حمله کردن را بلد باشید‌. اگر به تمام لیگ‌های دنیا هم نگاه کنید می‌بینید تیم‌هایی که بهتر حمله می‌کنند قهرمان می‌شوند‌.

او گفت: سبکی که عربستان می‌خواست بازی کند، سلیقه مانچینی است و همین جوری ایتالیا را هم قهرمان اروپا کرد. این سبک‌ها منطبق بر قابلیت عربستان نبود و دیدید در نیمه دوم به ویژه در ۲۰ دقیقه پایانی چگونه دفاع می‌کردند که هر لحظه شکننده به نظر می‌رسیدند و در نهایت شکست خوردند.

وی درمورد شرایط تیم ملی ایران در جام ملت‌ها گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. امروز هم که سر تمرین ایران بودم، دیدم خیلی با انگیزه و خوب هستند و خیلی به آنها امیدوار هستم.

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشور در مورد بازی فردا با سوریه، گفت: سوریه یک تیم خیلی فیزیکی است و بچه‌ها باید خیلی صبورانه بازی کنند. بازی سختی است اما خیلی به بازیکنان ایران امیدواریم. تاکنون هم هر ۳ بازی خود را برده‌اند‌‌‌. انرژی در تیم تقسیم شده اما به دلیل آسیب دیدگی‌ها در بخش دفاعی شاید مقداری ناراحت و نگران باشیم. هرچند بخش حمله می‌تواند این نقیصه را جبران کند.

جلالی درخصوص شانس قهرمانی ایران گفت: ما می‌توانیم تا فینال برسیم و ان‌شاءالله قهرمان هم می‌شویم.

دیدگاه‌ها