کد خبر : 1998617 | 10 بهمن 1402 ساعت 21:22 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

تعویض طلایی مانچو 30 ثانیه‌ای نتیجه داد

بازیکن تعویضی تیم ملی عربستان خیلی زود این تیم را پیش انداخت.

تعویض طلایی مانچو 30 ثانیه‌ای نتیجه داد

به گزارش "ورزش سه" در بازی حساس و فوق‌العاده نزدیک عربستان – کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی عربستان در شروع نیمه دوم به گل برتری دست یافت.

با وجود رقابت فوق‌العاده نزدیک و پایاپای دو تیم در نیمه نخست این عربستان بود که در دقیقه 41 مهمترین موقعیت بازی برای رسیدن به گل را از دست داد و در یک صحنه هیجان‌انگیز توپ دو بار به تیر افقی دروازه کره جنوبی خورد و بار سوم مدافع و دروازه‌بان کره با هم دروازه تیم‌شان را نجات دادند.

با این حال روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان، در شروع نیمه دوم یک تعویض طلایی انجام داد و عبدالله ردیف 21 ساله را به جای صالح الشهری باتجربه در خط حمله تیمش به زمین فرستاد.

ویدئو: 323315

در حالی که تلویزیون قطر این تعویض را روی صفحه ثبت کرده بود عربستان با حرکت هوشمندانه و ضربه تمام کننده ردیف 21 ساله به گل رسید تا مانچینی و یحیی توره به خاطر این تعویض سر از پا نشناسند.

ردیف که عضو باشگاه الشباب عربستان است در مرحله گروهی تنها مقابل تایلند در بازی سوم بازیکن اصلی بود که 64 دقیقه بازی کرد. او مقابل قرقیزستان 26 دقیقه در پست وینگر راست و در مصاف با عمان 27 دقیقه به میدان رفته بود.

جالب اینکه ردیف کلا 10 بازی ملی دارد که 4 تا از آنها در جام ملت‌های آسیا بوده است.

دیدگاه‌ها