کد خبر : 1998579 | 10 بهمن 1402 ساعت 18:19 | 13.3K بازدید | 27 دیدگاه

اعلام ترکیب عربستان بدون سورپرایز خاصی

تیم ملی عربستان با همان ترکیب قابل پیش‌بینی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

اعلام ترکیب عربستان بدون سورپرایز خاصی

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ملی کره جنوبی و عربستان در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم خواهند رفت.

روبرتو مانچینی برای این مسابقه با تمام نیروهای در دسترس به مصاف حریف خود می‌رود. ترکیبی که از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود و سعودی‌ها به دنبال عبور از سد حریف قدرتمند خود هستند.

برای بازی امروز، احمد الکسار به مانند دو بازی ابتدایی سعودی‌ها از ابتدا برای تیم ملی کشورش به میدان می‌رود. خط دفاعی سه نفره سعودی‌ها را علی البلیهی و حسان التمبکتی، دو بازیکن الهلال، به همراه علی لاجامی، بازیکن النصر، تشکیل خواهند داد.

1984893

عبدالله الخیبری، بازیکن النصر، در قلب خط میانی وظیفه مهمی را در تقابل با بازیکنان کره جنوبی برعهده خواهد داشت. کنار او شاهد حضور محمد کنو هستیم. بازیکن باتجربه الهلال که کمی آن طرف‌تر نیز ناصر الدوسری بازیکن جوان الهلال انجام وظیفه می‌کند.

در سمت راست خط میانی عربستان، به مانند همیشه شاهد حضور سعود عبدالحمید خواهیم بود. در سمت مقابل نیز هم‌تیمی او در الهلال یعنی محمد البریک انجام وظیفه می‌کند.

خط حمله عربستان را نیز دو بازیکن از الهلال تشکیل داده‌اند. صالح الشهری در کنار مرد سال فوتبال آسیا یعنی سالم الدوسری از ابتدا به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها