کد خبر : 1998512 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:12 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

خشم بازیکنان از ستاره یونایتد: خیلی بی‌مسئولیتی!

بازیکنان منچستریونایتد به شدت از رفتار مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، عصبانی و ناراحت هستند.

خشم بازیکنان از ستاره یونایتد: خیلی بی‌مسئولیتی!

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از رشفورد نشان می‌دهد که این بازیکن پنجشنبه و جمعه در کلوبی شبانه در بلفاست حضور داشته اما به مدیران و کادر فنی این تیم اعلام کرده که بیمار است و در تمرینات حضور پیدا نکرده است. 

غیبت او باعث شد که نتواند تیمش را در دیدار برابر نیوپورت در دور پنجم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با پیروزی 2-4 یونایتد به پایان رسید همراهی کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامده است. 

روزنامه دیلی میل خبر داده که بازیکنان یونایتد به شدت از رفتار این ستاره انگلیسی که حاضر شد تیمش را در این  دیدار به خاطر حضور در یک کلوب شبانه تنها بگذارد ناراحت و عصبانی هستند و او را بازیکنی بی‌مسئولیت در این تیم می‌دانند. 

1961767

این در حالی است که رشفورد در طی روزهای گذشته به صورت خصوصی با اریک تن‌هاخ و مدیران این باشگاه دیدار داشته و آنها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به این مسئله انضباطی به صورت داخلی رسیدگی شده و این بازیکن مشکلی برای شرکت در تمرینات یونایتد نخواهد داشت. 

بسیاری انتظار داشتند که تنبیه و محرومیت خاصی برای او در نظر گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد و او برای بازی روز پنجشنبه برابر ولورهمپتون در اختیار تن‌هاخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها