کد خبر : 1998511 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:10 | 22.4K بازدید | 24 دیدگاه

باید بهترین عملکرد را برای پیروزی داشته باشیم؛

پیتزی: کاری با کره ندارم، ترسی از ژاپن نداریم

سرمربی تیم ملی بحرین می‌گوید خودش و شاگردانش هیچ ترسی از رویارویی با ژاپن ندارند.

پیتزی: کاری با کره ندارم، ترسی از ژاپن نداریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، خوآن آنتونیو پیتزی سرمربی بحرین در نشست خبری پیش از مصاف برابر ژاپن اینطور حرف‌هایش را با تمجید از کیفیت سامورائی‌ها آغاز کرد: می‌دانیم با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم. آنها تیم سازمان یافته‌ای هستند. منظم بازی می‌کنند و به خاطر همین مالکیت مناسب توپ را در زمین در اختیار دارند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان آنها در سطح بالایی قرار دارند، می‌توانند تصمیمات خلاقانه نیز در جریان مسابقه بگیرند. این یک تیم ایده‌آل است که هر کسی می‌تواند در مصاف با ژاپن انتظار داشته باشد.

از پیتزی پرسیدند که چرا خواسته با نتایج محافظه‌کارانه مقابل کره به سمت دیگر جدول بروند و با ژاپن بازی نکند. او در واکنش به این سوال اینطور واکنش نشان داد: به هر حال وقتی به این مرحله می‌آیید، هیچ ترسی از ژاپن نداریم. من با فلسفه‌ای که کره‌جنوبی در نظر گرفت تا با ژاپن بازی نکند، کاری ندارم. ما هیچ ترسی از این تیم نداریم. دیدگاه بدی هم نسبت به این تیم نداریم. می‌دانیم با یکی از بهترین تیم‌ها بازی داریم و باید بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

پیتزی در پایان گفت: ما باید الگوی درستی از بازی خودمان را براساس نظم و سازماندهی مناسب پیش ببریم. این مهمترین ایده ما برای بازی کردن و نتیجه گرفتن است.

دیدگاه‌ها