کد خبر : 1998493 | 10 بهمن 1402 ساعت 11:59 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

امیدواری ستاره یونایتد: با این روحیه قهرمان می‌شویم

کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، به حضور سر جیم راتکلیف در این باشگاه بسیار امیدوار و خوش‌بین است.

امیدواری ستاره یونایتد: با این روحیه قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، خانواده گلیزر بالاخره رضایت دادند که 25 درصد از سهام این باشگاه را به راتکلیف واگذار کنند و اعلام کردند که او از این پس تمامی مسئولیت‌های مدیریتی در زمینه تصمیمات ورزشی را برعهده دارد. 

این میلیاردر انگلیسی علاوه بر این که یکی از طرفداران قدیمی یونایتد است، تجربه بسیار زیادی در مدیریت باشگاه‌های مختلف در زمینه‌های ورزشی گوناگون را هم در کارنامه دارد و به همین دلیل هواداران این تیم امید زیادی به موفقیت او و تغییر شرایط تیم محبوب‌شان دارند. 

حالا به نظر می‎‌رسد که این احساس فقط در هواداران شیاطین سرخ به وجود نیامده، بلکه کاسمیرو هم امیدوار است که حضور راتکلیف با روحیه خاصش بتواند شرایط را برای آنها به شکل کاملا متفاوتی دربیاورد. 

1983635

کاسمیرو در گفتگو با CNN در این باره اظهار داشت: «او پیش از این خودش را به خوبی به ما معرفی کرده است. من فکر می‌کنم با توجه به روحیه قدرتمند و پیروزی طلب او و همچنین موفقیت‌هایی که در تمامی ورزش‌ها به دست آورده است، ما هم همین مسیر را طی کنیم. 

داشتن چنین افرادی که همیشه به دنبال رشد و پیشرفت باشند بسیار مهم است. منچستریونایتد با استفاده از تجربه او می‌تواند بار دیگر به بالاترین سطح ممکن برسد. ما عطش بسیار زیادی برای پیروزی، رشد و رساندن این باشگاه به بالاترین و بهترین جایگاه داریم.»

دیدگاه‌ها