کد خبر : 1998438 | 10 بهمن 1402 ساعت 01:39 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی: ستاره بی‌خیال یونایتد جریمه شد

باشگاه منچستریونایتد طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به وضعیت انضباطی مارکوس رشفورد رسیدگی شده است.

رسمی: ستاره بی‌خیال یونایتد جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف نیوپورت کانتی رفت و در غیاب مارکوس راشفورد با نتیجه 4-2 به برد دست پیدا کرد.

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده بود این مهاجم انگلیسی به دلیل بیماری در بازی حضور نداشته و اریک تن‌هاخ هم این خبر را تایید کرد.

دلیل غیبت رشفورد با تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حضور او در میهمانی شبانه در بلفاست بود. او چهارشنبه شب در این میهمانی حضور داشت و برای بازی شنبه، از روز جمعه در تمرینات شرکت نکرد.

1984730

پس از اینکه مشخص شد غیبت رشفورد به دلیل بیماری نبوده و او مشکل انضباطی داشته، این مهاجم روز دوشنبه در کمپ کارینگتون حضور یافت تا با سرمربی هلندی منچستریونایتد دیدار کند. مشخص شده که پس از این جلسه، مشکل بین تن‌هاخ و رشفورد برطرف شده است.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد درباره وضعیت این بازیکن آمده است: "مارکوس مسئولیت اقدامات خود را بر عهده گرفته است. این موضوع به عنوان یک مورد انضباطی داخلی رسیدگی شده و اکنون پرونده آن بسته شده است. رشفورد امروز به شکل معمول در تمرینات شرکت کرد و برای تقابل روز پنجشنبه با ولورهمپتون در دسترس خواهد بود."

دیدگاه‌ها